שתף קטע נבחר

"גולסטאר": כדורגלנים משכילים

הנבחרת של "גולסטאר 3" לא אוהבת לעשות מעצמה צחוק - חידוש מרענן למסורת הריאליטי, אבל מצליחה לשמח ואפילו מחלצת את הגבר השרמנטי והמשעשע שהתחבא בתוך גיא זו-ארץ

אוי, כמה שאני לא מקנאה בדורון מירן. כמו שזה נראה משני הפרקים הראשונים של "גולסטאר 3", העונה הזאת בהחלט הולכת לעשות לו שמיכה. מירן, שצוות להרכב יחד עם הקומראד צחי אשכנזי מ"האח הגדול", קיווה גם הפעם לקושש על סט הריאליטי את הכבוד שהוא סבור שמגיע לו בדין, אבל שוב המציאות תוקעת לו גול. מירן מצליח לא פעם להתברג למרכז תשומת הלב, אבל כמה עצוב, לא תשומת הלב שהוא קיווה לה. וכך הוא זוכה להיעלב ולזעום, לזעום ולהיעלב, וחוזר חלילה, טרגדיה בשתי מחציות.

 

ביקורות טלוויזיה נוספות:

 אקס פקטור: לא מרגשת, בעיקר מעייפת

מאסטר שף: יותר פתיתים, פחות פטפוטים

ג'וני ואבירי הגליל: הוא זונה, איזה קטע

 

ואולי זה הליהוק של העונה השלישית של "גולסטאר", שעלתה אתמול (א') ב-HOT3, שלא משאיר למירן הרבה משבצות להתרווח בהן. חוץ ממנו ומאשכנזי ישנם גם זוהר ליבה, גיא זו-ארץ, גל אוחובסקי (שיעשה היסטוריה בתור הגיי הישראלי הראשון שחדר לקבוצת כדורגל), הסטאנדאפיסט שאולי בדישי (על תקן ה"מי זה? אני לא מכיר אותו" העונתי), יון תומרקין, הפרסומאי הדר גולדמן (שכבר הספיק להגדיר את מירן כ"הכנה לאידיוט") והחיזוקיות לירן שטראובר וג'ובאני רוסו. כל אלה, מה לעשות, הם לא החומר מהם עשוי גיחוך ראוי לשמו.

 

כן, איכשהו יצא שבעונה הזאת כמעט כל הספורטאים האמיצים – כולל שייע פייגנבוים המאמן והבן שלו, רונן - מודעים לעצמם, לא עילגים ולא נוטים לעשות מעצמם צחוק. אין פה הברקה מטורללת כמו אורן זריף או צביקה פיק, אלא להקת גברים שביחד כנראה מחזיקה באיי-קיו הכי גבוה שטיפס אי פעם על מגרש כדורגל.

 

זה אחלה, אפילו מרענן, אבל מפה לשם אף אחד מהם לא מספק את הקאלט ההכרחי שיפתח את התיאבון, אז יצא שמירן נודב לתפקיד, ומה שנקרא, יצק אותו בדמותו ובצלמו. ההפקה נתנה את הדחיפה הראשונה – מירן ואשכנזי ישנים יחד במיטה זוגית צרה אחת – ושאר הקאסט כבר לקח את זה משם. בפרק הראשון גיא זו-ארץ עוד מנסה ללמד אותו אנגלית, בפרק השני מירן כבר בולע לוקש בצורת חקיין מראדונה ומכריז שחיריה היא עיר.

 

דורון מירן. נודב לתפקיד (צילום: אוהד רומנו) (צילום: אוהד רומנו)
דורון מירן. נודב לתפקיד(צילום: אוהד רומנו)

בעונתה השלישית, שאגב צולמה על אדמתה הקדושה של ארגנטינה במשך חודש שלם, "גולסטאר" היא כבר סוג של מסורת ריאליטי. המלוהקים יודעים לקראת מה הם הולכים והצופה יודע מה הוא עומד לקבל. למעשה, היא כנראה אחד המעוזים האחרונים שבו הגבריות הישנה יכולה להישען אחורה על כוס בירה וליהנות מהומור תיכון סלש מילואים אוורירי ומחבק, מבלי לבדוק כל הזמן מעבר לכתף אם איזה פמיניזם נמרץ לא עומד להסתער עליה בעצבנות.

 

ואם זאת הסדרה שחילצה סוף סוף את הגבר המצחיק והשרמנטי מהדינוזאור-רובוט גיא זו-ארץ (אלוהים אדירים, איפה היית כל חייה של "הישרדות"? למה שלא תביא גם קצת מזה לפורמט מקביל?), אז מה עוד תבקשי מאיתנו, מכורה. נתראה בזמן פציעות.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד רומנו
גיא זו-ארץ ב"גולסטאר"
צילום: אוהד רומנו
לאתר ההטבות
מומלצים