שתף קטע נבחר

"פרודים": להתגרש זה מצחיק?

ארבעה חברים שנפרדו מנשותיהם הם הגיבורים של "פרודים". השחקנים עושים מה שהם יכולים בגבולות הטקסט והתסריט, אבל הקומדיה המיושנת הזו לא תקרע אתכם מצחוק. אולי היא תגרום לחיוך מנומנם בדרך למיטה

לאור העובדה שגרושים הופכים לפלח שוק הולך וגדל, אין סיבה שהם לא יזכו לטריטוריה טלוויזיונית משלהם. אי לכך "פרודים", שעלתה ברשת אתמול (א', 21:00) תכניס אתכם אל עולמם המופלא של ארבעה גברים שנפרדים מבנות הזוג שלהן, מרצון או שלא מרצון.

 

ביקורות טלוויזיה נוספות:

"המתבגרים": מסיבת גן – הדור הבא

"מי למעלה": לא סוחב בעלייה

הסרט על חוקרו של רוצח רבין מציג מוות כפול

 

כן, ארבעה בני 40 שמתוקף היותם גברים בקומדיית מצבים, הם לוקים בתסמונת שטוקהולם: הנשים שלהם שבו אותם, ניהלו להם את החיים, מידרו אותם, רדו בהם, ולמרות כל זאת הם משתוקקים לחזור אל המרתף ולאזוק את עצמם אל הרדיאטור. עד שזה יקרה, הם מתכנסים כולם בדירה אחת, וכמו שלנשים שגרות יחד מסתנכרן המחזור, ככה גברים שחולקים דירה נסוגים פחות או יותר לאותו גיל גנון מנטלי, חמוד כשהוא של אחרים, ומתיש כהוגן כשהוא שלך.

 

 

לא משנה כמה הן מיושנות, קומדיות מצבים אולד-סקול נותנות עבודה בכל העולם, לא רק בארץ. הן לא מתיימרות להשאיר חותם או לעורר מחשבה, הן מוצר טלוויזיה מסוג שומר מסך שנועד לרפרף על התודעה שלנו, לייצר אד של הומור ולהתנדף הלאה. הן מחזיקות כל כך הרבה זמן כי הן לא גרועות. הן גם לא טובות. הן פשוט שם, צפויות ונטולות הפתעות עם כריזמה של פק"מ, מייצרות פאנץ' טוב אחת לכמה דקות ואז שוקעות שוב, כמו מישהו שאתה כבר מכיר ממש טוב. כמו משפחה.

 

יש להן קהל לא קטן ואף אחד לא יפול מהכסא אם הרייטינג יהיה גבוה יחסית. הן לא מתחרות בקומדיות חדשניות, נועזות ומהירות, הן שייכות לנישה אחרת. המוח מקצה עבורן אונה יעודית קטנה כמו שהגוף מתַחְזק קיבה נפרדת לקינוחים. הן יאפשרו לך לבהות קצת, ובסופן ישאירו אותך מנוטרל ומנומנם, עשוי בדיוק במידה הנכונה לשֵינה.

 

 

"פרודים". מוצר טלוויזיה מסוג שומר מסך  ()
"פרודים". מוצר טלוויזיה מסוג שומר מסך

יחסית ל"החיים זה לא הכל", הסיטקום הקודם של היוצר דניאל לפין ששרד תשע עונות שלמות, "פרודים" היא בגדר שיפור. הדבר הראשון ששמים אליו לב הוא שהצחוקים המוקלטים נעלמו, מהלך שאוטומטית מקפיץ את הסדרה למאה הנוכחית. הקאסט הגרעיני המוצלח – יוסי מרשק, קובי מימון, רון שחר ופיני קידרון - נותן את מה שהוא יכול בגבולות הטקסט והתסריט. אף אחד לא רושם שם את הופעת חייו, אבל לפחות מישהו רשם להם צ'ק.

 

בעולם של ממירים מקליטים וסטרימרים המושג "ברירת מחדל" כמעט ולא קיים, מה שהופך את "פרודים" לווירוס מוחלש שלא יגרום לכם להיות חולים, רק יטשטש אתכם קצת עד שתייצרו את הנוגדן הנכון. ומי יודע, אולי יום אחד כולנו ניזכר בזה ונצחק. אולי.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: טל גבעוני
"פרודים". סיטקום אולד סקול
צילום: טל גבעוני
לאתר ההטבות
מומלצים