סודות הוותיקן ביקורת סרט

The Vatican Tapes Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "סודות הוותיקן":
"סודות גדולים אין כאן"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Vatican Tapes
משחק דג'ימון הונסו, קתלין רוברטסון, מייקל פנה במאי/ת מארק נבלדין  
אימה
ביקורת סרט לסודות הוותיקן מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"לא מחדש"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע25.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די62.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות12.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
שמו המקורי של הסרט באנגלית הוא The Vatican Tapes. על אף שחלקים רבים מהסרט מתועדים לכאורה ממצלמות מסוגים שונים: אבטחה, מצלמת הפסיכולוגית, סלולרי, טלוויזיה ועוד מצלמות, העלילה הצפויה שאיננה מחדשת דבר והשחקנים המוכרים המשתתפים בסרט גורמים לקהל להבין במהירות שהוא לא נמצא בסרט Found Footage בסגנון "פרויקט המכשפה מבלייר" או "פעילות על טבעית" אלא בסרט גירוש שדים שגרתי למדי הפועל לפי הנוסחה הכל כך מוכרת. השימוש בחומרי ארכיון בסרט הזה הוא רק תירוץ לשמו הבעייתי והמגוחך למדי באנגלית.העלילה מתמקדת באנג'לה הולמס' בחורה בת 25 המתגוררת עם בן זוגה המקסים. אביה, קצין בצבא האמריקאי, מגיע לביקור מיוחד לכבוד יום הולדתה. מספר אירועים מוזרים, תאונות ביזאריות, פציעות לא שגרתיות, מוות קליני, התעוררות לתחייה, ניסיונות רצח ועוד שלל אירועים לא שגרתיים גורמים לכומר של בית החולים להזמין את נציג הוותיקן כדי שיבדוק את המתרחש. אנחנו כבר יודעים: דיבוק שטני אחז בצעירה הבלונדינית וכל האירועים החריגים מובילים לסצנת גירוש השדים הקלאסית בסופו של הסרט.
מפתיע לגלות שבמאי הסרט הוא מארק נבלדין, שביחד עם שותפו אלן טיילור, אחראי לסרטי הפעולה הקצביים, האלימים והמדממים "Crank" ו-"Crank – High Voltage" בכיכובו של ג'ייסון סטיית'אם. הוא גם אחראי על מותחן הפעולה העתידני "גיימר", שמאד אהבתי. סרטי הפעולה הפרועים ונטולי המעצורים שהוא ביים בעברו לא ניכרים בסרט השגרתי הזה. אין נוכחות לכשרונו של נבלדין בעשייה הקולנועית שעומדת מאחורי המוצר הפושר, שנראה כאילו ההשראה שלו נלקחה מספר מתכונים ליצירת סרטי "גירוש שדים".לסרט גויסו כמה שמות מוכרים של שחקני משנה מלהיטים הוליוודים גדולים, אך לא באמת כוכבי קולנוע כריזמטיים שיוכלו להחזיק סרט באורך מלא. חומר הגלם הוא תסריט נטול עומק ודמויות שדופות ולא מעניינות. דג'ימון הונסו בסוג של תפקיד אורח מופיע בפתיחה ובסיום. קצת קשה להאמין ששחקן המשנה מהלהיטים "מהיר ועצבני 7" ו"שומרי הגלקסיה" היה מועמד בעבר פעם אחת לגלובוס הזהב על "אמסיטד" ופעמיים לאוסקר על תפקידיו בסרטים "באמריקה" ו"לגעת ביהלום".
מייקל פניה, המגלם את אחד הכמרים, השתתף הקיץ בסרט "אנטמן" ודי גנב את ההצגה בתפקיד משעשע. הוא השתתף בשלל סרטים, חלקם בתפקידים ראשיים, כגון זוכה האוסקר "התרסקות" וגם ב"סוף המשמרת" הוא היה אחד משני הגיבורים. כאן הוא בתפקיד הראשי. אם בחלק מהסרטים הוא גונב את ההצגה עם תפקיד עסיסי, כאן הוא על תקן 'באתי לעשות משכורת וללכת הביתה'.דוגארי סקוט היה בעברו שחקן סקוטי מבטיח, אך היום מוכר בעיקר מתפקידו באופרות הסבון "עקרות בית נואשות" ו"אלמוק גרוב". לאחרונה גילם את הרע ב"חטופה 3". כאן הוא מגלם את אביה המודאג של אנג'לה, המגולמת על ידי אוליביה טיילר דדלי שסרט נוסף שלה על שד מעצבן מציג בבתי הקולנוע - "פעילות על טבעית- מימד הרפאים". רק בשביל לראות את קתלין רוברטסון הזכורה לטוב מ"בברלי הילס 90201" וסרטיו הנפלאים של גרג אראקי: "ספלנדור" ו "Nowhere" היה עבורי שווה להגיע באחת בלילה לסינמה סיטי ולראות את סרט האימה הלא ממש מפחיד הזה.
סודות הוותיקן - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: טלגיל: 2218/11/2015 16:23:12
3/10אייקון ציון
ציפיתי לסרט מפחיד, מותח ומעניין, לא קיבלתי כלום. הסרט כבר נמצא באינטרנט ממזמן, עוד לפני שהגיע לקולנוע, אז תנחשו למה. אין קטעים מפחידים כמו שציפיתי מסרט על גירוש שדים, הכל צפוי, סצנות קצת טיפשיות, ובקיצור בזבוז של זמן כשצפיתי בו בבית
שם: 007גיל: 3518/11/2015 00:18:42
7/10אייקון ציון
מאז הסרט מגרש השדים יצאו הרבה סרטים שניסו לשחזר את ההצלחה וכך גם הסרט הזה. הסרט הזה נראה כמו גרסה עכשווית שהותאמה לימינו אך לא מפחידה באותה הרמה של מגרש השדים אך עדיין לכשלעצמו סרט נחמד.
קישורים
חץ סודות הוותיקן (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי אימה
טהורה Immaculate חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט