ביקורות סרטים של מקו
המבקרים שפרסמו באתר מקו: לי רותם, ינון ירוס, אמירה נירנפלד, אילן קפרוב, שי רינגל, חגית גינזבורג, נעמה רק, קליה מור, מיכל ישראלי, מעיין גוטנמכר, איתמר רונאל, עדן יואל, רועי אבן, הדר פריאנטה, כרמל שטרן, שרון גולן מאירי, משה טצת, ערגה שילוני, יובל פגי, רון שוורץ, אריק רוזנברג
"
מידת ההומור העצמי הזו היא שמבטלת את האנטגוניזם, היא שמאפשרת לדיבורים של הגיבור להיות כאלה שכיף ומעניין להקשיב להם.
"
"הפילגש" הוא סרט מלא ברגש, נשמה ועדינות, אך גם רזה מדי, חסר נפח ושומן במקומות הנכונים.
(עונה 1, פרקים 1-?)
"
כמו התפאורה, כך גם הסיפור של "שוגון" מרתק ומרהיב בעוצמתו. הוא סוחף ומכניס אותנו לתוך האינטריגות, המזימות, התככים והפוליטיקות. כל זה הודות ליכולות משחק מרשימות
"
האפקטים הוויזואלים מצוינים והסיקוונסים של הקרבות רוויי האקשן מרהיבי עין
"
אית'ן כהן וטרישה קוק ניסו לעשות קומדיית פשע מבדחת ומגוחכת, אבל כשמפרקים את "סעי בובה" לגורמים מבינים שהוא פשוט קומדיה רומנטית על שתי חברות, לסביות
"
לא קורה בו שום דבר מלהיב, מרהיב והוא מרגיש כמו קולקטיב של התרחשויות אקלקטיות ורנדומליות. העלילה שלו נעדרת מכל טיפה של קוהרנטיות; שום דבר לא מקבל הסבר הגיוני
"
קופולה מבצעת מהלכים עלילתיים חדים מאוד, משתדלת לשמור על סצנות מהודקות בקפידה ולא מתפזרת לכל עבר. הסרט שלה הוא כמו אלבום תמונות עם נקודות התחלה וסוף ברורות.
(עונה 1, פרקים 1-14)
"
סדרה מסוג זה אמורה להיות סוחפת ומרגשת, לגרום לנו לקוות ולגרום לנו לבכות - ו"יום אחד" עושה את כולם. הסיפור שהיא מציגה ייגע לליבו של כל רומנטיקן, וזה לגמרי מספיק.
"
בעוד שלוין תקע סיכות בניצחון ההיסטורי, פלד לגמרי מפספס את האירוניה שלו-עצמו, כשהוא כותב חייל שחוזר הרוס דווקא מניצחון מהולל – אבל בעצם לא מקדיש אפילו רגע לדיסוננס האכזרי הזה.
"
זוהי קומדיית אקשן נוסחתית עם נבל גנרי, מהולה בקומדיה רומנטית עם מוטיבים שנלקחו היישר מסרטי "קינגסמן" לדורותיהם, שיק בריטי מחויט, וויסקי וחתול אחד שגונב את ההצגה, אבל לא מספיק.
"
הוא מתפאר בכל המוטיבים והאלמנטים שהבמאי היפני הרגיל אותנו אליהם. זה כמובן נאמר בחיוב, אבל ברטרוספקטיבה ומכיוון שהוא לא מחדש דבר, זו אחת הבעיות הגדולות של הסרט.
"
לפסבינדר, מוכשר ככל שיהיה, אין תזמון קומי או יכולת מובנית להצחיק בעצם נוכחותו בסיטואציה זרה. זה תפקיד ליו גרנט הצעיר, בקיצור. לא למייקל פסבנדר בתצורתו הנוכחית
"
לעיתים קרובות צוחקים עליו ולא איתו. יש כמה סצנות קומיות בסרט שהן באמת מוצלחות, וגם כמה דמויות משנה מטופשות שגונבות את ההצגה - אבל רוב הזמן, "רק לא אתה" משעשע בקטע של מעורר קרינג'.
"
אפרון פשוט מעולה, עם ובלי קשר לשינוי הגופני הקיצוני שהוא לקח על עצמו. מקקלני מצדו גונב סצנות, ואילו דורקין עושה עבודת בימוי סולידית במובן הכי חיובי של המילה.
"
קרוז, שביחס לדרייבר ניתָן לה יותר עם מה לעבוד, מספקת כאן תצוגת משחק מרהיבה: הדמות של לאורה מהפנטת כשהיא זועמת, מעוררת התפעלות כשהיא מחברת נקודות זו לזו, מרגשת כשהיא עצובה.
"
כסאטירה הוא לא מספיק נשכני, כקומדיה הוא לא מספיק מצחיק, כדרמה חברתית הוא לא מספיק מחויב, וכסרט ספורט הוא די גנרי. מצד שני, הוא לגמרי ראוי לצפייה, מספק לא מעט רגעים זכירים
"
הסיפור של "המשאלה" הוא בהחלט סיפור טוב; גם אם מסתכלים עליו כסיפור פשוט או כסיפור ילדים - הוא סוחף ומרגש, ויש בו תפניות מעניינות מספיק
"
כשדה נירו ודיקפריו יחד על המסך יש ניצוצות והכול נשכח. הסיפור שואב אותך עמוק פנימה ופתאום נופל האסימון איזה סרט גדול אנחנו רואים.
"
אנט בנינג נעלמת לחלוטין לתוך דמותה של דיאנה, ואפשר ממש להרגיש את האישיות והרוח של האתלטית החד פעמית הזאת מתפרצת מבעד למסך.
"
יש חוויות צפייה קשות יותר, ההופעה של מייוון תחת השרביט של עצמה אינה נטולת ניצוצות, אבל המכלול שהוא "ז'אן דו בארי" מגרד בקושי רב את ה"שווה צפייה".
"
עיקר המקוריות של "היוצר" טמונה בנקודת המבט הייחודית של הסרט על אינטליגנציה מלאכותית, ועל חזון אופטימי באופן מפתיע ביחס לעתיד לצד הטכנולוגיה הזו.
"
אני לא רוצה להחליט על מה "גן קופים", כי אני חושב שהוא מהנה יותר כסימן שאלה מאשר כסימן קריאה, מה גם שכל ניתוח שלו כיצירה שלמה מציף את הפגמים הרבים שלו – בעיקר בעיות ליהוק וכתיבה.
"
מספק בידור סביר, מצליח לסקרן, מבליט כאמור את בראנה כשחקן, ומסתיים בתוך 100 דקות, שזה בימינו הארוכים ממש פנומנלי. אבל זה גם מקרה מובהק של סתם סרט
"
"הנזירה 2" כושל בכל אספקט אפשרי: הדמויות שמובילות את הסרט לא מעניינות מספיק, העלילה דלה ועם זאת גם מסועפת מדי וארוכה שלא לצורך - והסרט פשוט לא מפחיד.
רוצה יותר? בחר/י כמות ביקורות להצגה ברשימה: 10 ביקורות, 15, 20, 25 או 30.