ביקורות סרטים של הבמה
המבקרים שפרסמו באתר הבמה: זהר וגנר, נחום מוכיח
"
תפירת הכפתן הכחול והרקמה הנדירה, המסובכת והמיוחדת שלו, הם רק "תירוץ" להרכבת מרקם יחסים עדין, רגיש ויוצא דופן בין שלוש צלעות המשולש האנושי הזה.
"
[ריאן גוסלינג] נאה מאוד וכריזמתי כאן, והחיבור שלו לאמילי בלאנט ממש מחשמל. שניהם מסעירים ומרתקים.
"
התסריט איום ונורא, המשחק של כל הנפשות הפועלות מזעזע, אין כל היגיון בסיפור ובהתנהלות המשבר. וגם עלילות הרקע של חלק ניכר מהלכודים במטוס נוראיים.
"
יש משהו מהאופי, הסבלנות, העידון והנימוס של התרבות הדרום-מזרח אסייתית, שמחלחל לסרט הקולינרי המובהק הזה.
"
קשה להבין מהסרט עד כמה הפרסום והתהילה שלה היו חוצי יבשות ועולמיים, עד כמה היא הפכה מהברבורה היהודייה מרחובות קמדן לכוכבת בינלאומית זוהרת.
"
תסריטו כתוב כמו סקיצה מרושלת ומכיל המון רפליקות קלישאיות, שלפחות בי ממש לא נגעו. מטען הפצצות והחימושים של המטוסים כבד, אבל מבחינה רגשית הסרט הוא במשקל נוצה.
"
"טור פרידה" הוא סרט אמיץ, נוקב, רלוונטי מתמיד. זהו שיקוף רנטגן של החברה הישראלית. חד, חריף, בלתי מתפשר.
"
מופת של תסריט, אפוי ומגובש מכל צידיו, ועדיין מותיר מקום להפתעות ולטוויסטים בעלילה.
"
ג'וני פלין נראה כווינטון הצעיר ממש בן דמותו של אנתוני הופקינס, ווינטון המזדקן. אותו מבט מבעד למשקפיים. אותו חיתוך דיבור. אותה הפנמת רגש. ושניהם עושים עבודה נהדרת בסרט.
"
לאחר שראינו דוגמית מפעילותה כטרוריסטית [של קרי קונדון] כבר בהתחלה, הניסיון הבוטה שלה לנקום את מות אחיה, והעימות מול פינבר - פשוט לא כל כך עובדים.
"
אני אוהב את הגרנדיוזיות הקולנועית המוגזמת שלו, את הניצוח על סימפוניה גדולה מהחיים עצמם. זוהי עבודת קולנוע מרהיבה ומלהיבה.
"
סרט חכם ומורכב, שבו ניתן להיווכח פעם נוספת בכשרונו הבולט של וולך בכתיבה ובבימוי והבחירה שלו לשחק את עצמו מתבררת כאמיצה וקולעת.
"
כשלצידו של דאנו קאסט של שחקני משנה צבעוניים וססגוניים מדובר בסרט אנסמבל ראוי בהחלט.
"
הסרט תוסס וקצב האירועים בו לא מאפשר לצופה לאבד ריכוז.
"
סרט קטן וסימפטי, צנוע ולא יומרני. אירינה קודשובה מצליחה לשאת על כתפיה את הסרט הזה, כשגם שחקני המשנה שלצידה עושים עבודה טובה.
"
הבימוי [של פיליפ נויס] מרושל ולא עומד בציפיות, בהתייחס לפילמוגרפיה העשירה והאיכותית שלו במידה רבה. הכל כאן צפוי למדי, פירס ברוסנן רחוק מאוד מתפקידים טובים שהיו לו בעבר
"
משחקם המדויק של כריסטיאן פרידל וסנדרה הולר מאופק ואפקטיבי. הבמאי הבריטי גלייזר משרטט פרופיל פשוט ומורכב בו-זמנית של משפחה כאילו נורמטיבית, המסתירה סודות איומים ונוראים.
"
הסיפור נראה קצת תקוע, לא כל כך מתפתח ולא מוביל לאיזשהו טוויסט משמעותי בעלילה שיכול היה להקפיץ את הסיטואציה ולייצר מומנטום מחודש.
"
גיתאי מציג בעיקר תמונת מצב רוחבית. עשירה ככל שתהייה, הוא לא מקיף אותה בסיפור מסגרת כוהרנטי. אין חוט שדרה ליניארי מוביל המאחד את כל הסיפורים לכדי עלילה עם קו נראטיבי מגובש.
"
יש כאן את הניסיון ללחוץ על בלוטות הדמעות במקומות הנכונים. אבל אין כאן שאר רוח, מה שמשאיר את הפרויקט בטריטוריה של סרט נוסחה גנרי בז'אנר "סרטים על בעלי מוגבלויות".
"
הבמאית מציגה ברגישות מדייקת את עולמן של טארה וחברותיה שבגילן הסקס והרומנטיקה ממלאים אותו, בצד רפרטואר נוסף של צרכים וחשקים של צעירים.
"
פרופיל מעורר השראה של בני זוג הנאחזים בחיים, כל אחד מהמקום שלו, וביחד הם בהחלט זוג מנצח.
"
לסרט ההופעה יש את המבע הקולנועי המיוחד שלו.
"
הסרט קומי ופולקלוריסטי, אבל לא מתעלה לגבהים יוצאי דופן. אפילו משחקו כאן של מייקל פסבנדר הוא בינוני למדי.
"
הסרט הזה, כלומר החזון המטורף, שהופך את כל המשוואות האפשריות ללא רלוונטיות - הוא כל כך הזוי, סהרורי, מטורלל וחסר כל פרופורציות - שאין ברירה אלא להיענות ולהתמסר לו. בהפוך על הפוך.
רוצה יותר? בחר/י כמות ביקורות להצגה ברשימה: 10 ביקורות, 15, 20, 25 או 30.