חדשות אודות
ג'ון ספייטס

Jon Spaihts

חדשות
"חולית: חלק 2" - ביקורת: לא רע כמו הראשון אלא רע בצורה אחרת (27.02.24)
בסרט "חולית: חלק 2" יש אפקטים מרשימים מאוד, צוות שחקנים גדול, ספר טוב להסתמך עליו, אבל לא אכפת לצופה מאף אחד ואין מתח דרמטי אמיתי. ממש עוברים מקטע לקטע בלי שיהיה עניין רב במה שיקרה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"חולית" - ביקורת #2: פרולוג ארוך, מרשים ומתסכל (21.10.21)
העולם שווילאנב וצוותו יצרו בסרט "חולית" (2021) הוא מרשים מאוד. מבחינה ויזואלית אי אפשר שלא להתפעל מהמבנים, החלליות ועיצוב הכוכב. אבל בסיום מרגישים שצפינו בפרולוג ארוך לסרט שאולי יגיע בעוד כמה שנים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"חולית: חלק א'" - ביקורת #1: הדגש על העיצוב הזניח את הדמויות והדרמה (21.10.21)
בשעתיים וחצי צריך להיות יותר עניין, עלילה, בשר, דרמה, ביוחד בסיפור כמו "חולית" (2021) עם דמויות עשירות, קונפליקט ברור. כשסוף סוף מתקבצים בחדר שני אנשים ומעלה כדי לנהל שיחה אז העניין עולה אבל אין מספיק קטעים כאלו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"פרומתיאוס" - ביקורת #2 (14.06.12)
"פרומתיאוס" של רידלי סקוט עשוי מצוין, מעניין ומועשר במוסיקה מוצלחת, אך אין בו רגעים בלתי נשכחים או קטעים מרשימים במיוחד. יונתן דורון מבקר.
"פרומתיאוס" - ביקורת #1 (14.06.12)
"פרומתיאוס" מרשים בויזואליות שלו, בקצב ההתרחשויות, ברמת המתח הגבוהה שנשמרת לאורך כולו ובאפקטים המרשימים; אך עמוס בעלילות-משנה ודי צפוי. תום דולינגר מבקרים.
שרליז ת'רון מצטרפת ל"פרומתאוס" של רידלי סקוט (12.02.11)
זוכת פרס האוסקר מצטרפת לנומי ראפיס מ"נערה עם קעקוע דרקון" השבדי, ומייקל פסבנדר מ"ממזרים חסרי כבוד".
הסרט המקדים של "הנוסע השמיני" הפך ל"פתרומתאוס" עם נומי ראפיס (16.01.11)
כאשר דיימון לינדלוף שכתב את התסריט יחד עם רידלי סקוט, לפתע הוא הפך למשהו מקורי ונטול קשרים לסדרת "הנוסע השמיני" ממנה בקע.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
ילד הורג עולם (ש.ל.ר)
ילד הורג עולם (ש.ל.ר)
המנצחת
המנצחת
קח אותי לירח
קח אותי לירח