הסדרה הישראלית "דני הוליווד" נמכרה לרשת CW

"דני הוליווד". רן דנקר, גאיה טראוב, גאלה קוגן, רומי אבולעפיה. צילום: יוסי צבקר.

"דני הוליווד". רן דנקר, גאיה טראוב, גאלה קוגן, רומי אבולעפיה. צילום: יוסי צבקר.

הסדרה הישראלית "דני הוליווד" של אורי גרוס, יואב צפיר וטמירה ירדני ובכיכובו של רן דנקר, נמכרה לעיבוד אמריקאי בערוץ CW. על העסקה ניצחה חברת 'ארמוזה פורמטס', והמפיק אריק טננבאום ("שני גברים וחצי") יהיה מעורב בפיתוח הגרסה ההוליוודית.

העלילה של הסדרה הישראלית חזרה לשנות ה-1960 דרך דניאלה, במאית דוקומנטרית שעקבה אחר חייו של הכוכב המוסיקלי הענק דאז, דני הוליווד, שמת בנסיבות מסתוריות בשנת 68. בעזרת מזוודת קסמים, היא, החבר המתוסכל שלה ועוד שתי חברות טובות, מוצאים עצמם תקועים בתל אביב של שנת מותו של דני הוליווד, ובידם מטרה אחת: לגלות מדוע הכוכב המוסיקלי מת וכיצד חוזרים להווה.

"זו העסקה השלישית שלנו השנה בארה"ב עם ערוץ שידור מרכזי," מסר אבי ארמוזה, ראש ארמוזה פורמטס, "לאחר מכירת 'לעוף על המיליון' ל-NBC, 'הפריים' ל- CW וכעת "דני הוליווד". אחרי שנים של השקעה בבניית פלטפורמת הפצה בינלאומית אנו גאים ביכולתנו להגיע לפסגות הגבוהות ביותר של תעשיית הטלוויזיה." טמירה ירדני מ'טדי הפקות' שהפיקה את הסדרה הישראלית מסרה: "זוהי שמחה גדולה, שהפקה ישראלית זוכה לאמון ותמיכה רבה גם בארה"ב. ערוץ CW וצוות הפיתוח הנבחר מהווים בית מכובד ומרשים ואנו גאים על כך."

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?