קצרים: אנטוניו בנדרס, וודי אלן, דרו ברימור, ג'רי סיינפלד

השחקן אנטוניו בנדרס מצטרף לפרויקט חסר השם של וודי אלן, אליו כבר נשכרו נעמי ווטס, ג'וש ברולין ואנתוני הופקינס.

—–

וויל פארל ומארק וולברג הצטרפו לקומדית פעולה בשם "צוות בי" (ש.ל.ר, The B Team). כרגע מדובר ברעיון בלבד, אבל מלבד השחקנים יש גם במאי: אדם מק'קיי, שכבר עבד עם פארל פעמים מספר – האחרונה בהן היתה עם "אחים חורגים".

—–

"הסיפור שאינו נגמר" יזכה לעיבוד מחדש (או ספין). הכותרת הזו, שאין מעבר לה יותר מדי מה לספר (היות והפרויקט נמצא בשלבי פיתוח מוקדמים כל כך), עשה כותרות בכל האינטרנט הישראלי. לא תכננתי לומר משהו, אבל…
ואגב, אם כבר חדשות מיותרות: המשך לחידוש "יום שישי ה-13" (הלה עוד שבועיים אצלנו), כבר נכנס לפיתוח.

—–

שמועות גורסות כי דרו ברימור רוצה לביים את הפרק השלישי בסדרת "דמדומים" (הספר טרם תורגם לעברית) ונקרא "ליקוי חמה" (ש.ל.ר, Eclipse). אגב, מי שכבר חשב — זה לא סרט הביכורים שלה כבמאית, היא בדיוק סיימה לביים סרט בשם "Whip It".

—–

ג'רי סיינפלד פיתח סדרת טלויזיה חדשה (עם בחור בשם אלן רקיטן שאתם לא מכירים), מעין קומדיה לא מתוסרטת (שלכן נקראת קומדית-ריאלטי) ללא שם סופי עדין, ובה זוגות יבואו לתוכנית במטרה לשמוע קומיקאים לועגים לחיי הנישואין שלהם ולבעיותיהם.

—–

חברת הלוין yes התחילה בניסוי מצומצם משתמשים ל-yesMaxHD, שכמו שאתם מבינים מהשם: הוא אינטגרציה של יס מקס וטכנולוגית HD, משמע תהיה אפשרות להקליט תכנים ב-HD. החוג המצומצם כולל עובדים בלבד לצערנו.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?