ביקורות סרטים של אידיבי
המבקרים שפרסמו באתר אידיבי: אלי שגב, אריאל דוידוב, נטלי וגיא דולינגר, אפרת וייסמן, רון גרבר, יונתן דורון, אנה מיכלין, יואב מלמד, אופיר איל, מור קומפני, רותם יפעת, גל בין, אלן כהן, גיא ברמן מכליס, גל סדלינסקי, דוראל אלטרס





"
כשהמסגרת העלילתית כל כך מגוחכת, מופרכת ומטופשת אז כדאי שהסרט יהיה מבדר, מלהיב, מצחיק, מפתיע - כולם דברים שאין כאן. זה לא משעמם כמו שזה ארוך מדי וסתמי מדי.





"
היא דמות מסקרנת, בעלת ניגודים, קומית שלא במתכוון (לכן מצחיקה), וגם האנשים השונים סביבה שמתייחסים להתנהגותה ומדברים אליה יוצרים דרמה טובה





"
שמו פה דגש על עלילה ועל הדמויות





"
דופיה מוותר מראש על כל יומרה שהיא בבואו לביים את יצירותיו, חוץ מהיומרה להיות יותר מוזר מאשר בפעם הקודמת, אולי. מהבחינה הזאת ניתן לומר [שהסרט] הוא קומוניקטיבי קצת יותר מאשר [קודמיו]





"
הוא עשוי מצוין, מעניין, משעשע





"
סרט יוצא מן הכלל, מלהיב, מרשים





"
הסרט מבוים וערוך באופן מהיר ודינמי, דוחס עלילה מורכבת שקל ללכת בה לאיבוד אם לא שומרים על הריכוז, ויש לו גם טון הומוריסטי, אז ניתן להנות ממנו. ברם אין בו ערך מוסף של ממש





"
אוסף דמויות מקוריות ומאופיינות היטב שאותן מגלמים שחקנים בטבעיות יוצאת מן הכלל.





"
הסרט מבוים כהלכה, עם משחק אמין של אנסמבל השחקנים שמופיע בו ושימוש מינימליסטי של אמצעי המבע כדי שנוכל לחוות את החוויה באופן הכי אותנטי שאפשר. הבעיה היא שאין בסרט עלילה מרכזית ממשית.
(עונה 1, פרק 1)
"
נוסחתיות מאוסה- שוב פעם אותו סיפור כמעט בדיוק, רק השמות והמקומות משתנים- יש לנו חשוד מיידי, הבעל של הנרצחת, והוא מתנהג בצורה מאוד מוזרה ומחשידה





"
מקרי המוות גם נהיים יותר ויותר יצירתיים, שמעט מזכירים את סדרת הסרטים "יעד סופי". הוא מאבד גובה וגם קצת כיוון בחצי השני שלו, אבל בסך הכל, משרת את המטרה שלו.





"
למרות שהוא יחסית סתמי, עם מסר מרכזי לא מהודק, ויותר מדי קטעים של האכלת מידע בכפית של הצופים שממש פוגעים לו בקצב ובדיוק שלו, הוא די מהנה





"
עוסק בדיקטטורה ששלטה במדינתו לפני כ-50 שנה וההארה ההיסטורית הזאת היא מעלתו העיקרית, כיוון שמבחינה אמנותית וקולנועית הוא לא מחדש דבר והולך על בטוח.





"
אחרי חלק גדול יפה ומוצלח, בשלב מסוים הוא נעדר כל מתח דרמטי ונמתח ללא סוף.





"
215 דקות של יצירה מרשימה ומונומנטלית, שעובדת בעיקר על הראש ופחות על הרגש ותוך כדי מוכיחה את הבנתו ושליטתו [של בריידי קורבט] המוחלטת כיוצר.





"
עם חצי שעה פחות וסוף אחר זה היה יכול להיות סרט ממש טוב. יש בו הרבה דברים טובים אך מגרעותיו רבות מדי וקשה להמליץ עליו.





"
החלק הראשון היה צריך להיות פחות משעה, והחלק השני עוד פחות אלא אם היו מעבים את העלילה שלו.





"
אין דמויות או מערכות יחסים מעניינות. מה יש? הרבה מאוד שירים.





"
קשה לצופה הממוצע שלא ללכת לאיבוד בין עלילות שאין בינהן קשר ושמוגשות לצופה באופן לא ריאליסטי ולא כרונולוגי, גדושות בסימבוליזם תיאולוגי ובסצינות גראפיות קשות לצפיה.





"
הסרט בן 95 הדקות מצליח להיות מותח ומעניין. הוא ערוך נהדר, עם מוזיקה טובה, ומראה בצורה נהדרת את האמצעים הטכנולוגיים שבהם עבדו אז ותחת לחץ זמן.





"
המוזיקה של וולקר ברטלמן, שזכה באוסקר על "במערב אין כל חדש", עושה מאמץ עילאי להכניס מתח ודרמה להליכה במסדרון אפלולי.





"
תנועות מצלמה בסרטי אנימציה הן דבר נהדר ופה יש הרבה מהן. המוסיקה טובה עד ממש טובה לפרקים, מרוממת ומוסיפה מבלי להיות נדושה.





"
ההחלטה המהותית לגבי הצילום בסרט הופכת אותו למשהו מיוחד ומעניין: הכול קורה מנקודת המבט של רוח רפאים (הנוכחות). אבל אין פה מספיק מעבר לכך





"
מצליח להיות מותח על אף שאינו מפתיע בדבר. הוא לא רע, הוא בעיקר סתמי. דמויות לא קיימות, יש מעט מאוד דיאלוגים, וטוב שיש מוזיקה שתורמת רבות.
"
בזכות השימוש באנימציה קלאסית מרשימה באקספרסיביות שלה וכתיבה עמוקה ואינטיליגנטית, מדובר בסרט שכדאי מאוד לצפות בו.
"
סרט אינטנסיבי וממוקד, אשר מעביר את ההתרחשויות באמצעות עריכה ותסריט שמדמים סוג של "זמן אמת"





"
הסרט היה יכול לעסוק בכל נושא בעולם, נניח במסע לירח, ולכלול כמעט בדיוק את אותן שורות דיאלוג בתסריט – והתוצאה הייתה זהה וסתמית בדיוק באותה המידה.





"
אין תפניות או הפתעות ב"החדר הסמוך", מהר מאוד ברור לאן זה הולך. למרבה המזל, יש במאי מיומן ושתי שחקניות שמעניין לראות את הדינמיקה ביניהן, כשהכול מוקף בעיצוב משגע עם הצבע האדום הקבוע.





"
סרט שלא ניתן להסיר ממנו את העיניים מהפריים הראשון ועד לסיום. זאת הודות לטקסטים המאוד אמינים ומדויקים ולאנסמבל השחקנים המצוין, בעיקר מייקי מדיסון





"
הסרט מעניין והסיפור "מחזיק" בזכות כל הדמויות שמאכלסות אותו
רוצה יותר? בחר/י כמות ביקורות להצגה ברשימה: 10 ביקורות, 15, 20, 25 או 30.