ביקורות סרטים של גלובס
המבקרים שפרסמו באתר גלובס: מיקי לוי, שי גולדן
"
לא מתהדר במבע קולנועי מתוחכם או עשייה יוצאת דופן, אך הבימוי המיומן של קורי פינלי, המשחק המעולה והתסריט הממזרי של מייק מאקובסקי, לגמרי מצדיקים את הצפייה בו.
"
בכל אספקט קולנועי מדובר ביצירה מפעימה, אך גם אכזרית ומכבידה.
"
אין שום אלמנט גואל לקטסטרופה הזו.
"
ב"עלייתו של סקייווקר" אין אפילו סצנת אקשן אחת מרהיבה שאפשר להכניס לקאנון, אין שום רגע שלא צפוי מקילומטרים
"
המבע הקולנועי גנרי ונטול ברק, וזה כנראה הדבר המאכזב ביותר בסרט - היעדרות המגע הפולנסקאי
"
כל השירים שכתבו קריסטן אנדרסון-לופז ובעלה רוברט לופז באמת נפלאים. אומנם הם קצת לוחצים חזק מדי על נושאים של העצמה אישית, אבל הם סוחפים וקליטים בדיוק כמו שצריך.
"
לרגע הוא לא שוכח להיות גם מהנה מאוד, ושוב ושוב ממתיק לנו את הגלולה המרה עם בדיחות ופיתולים עלילתיים.
"
אלו רק עשן ומראות. כי בעצם, מבחינה תוכנית, "ג'וקר" הוא קליפה ריקה.
"
היכולת [של יהודה נהרי הלוי] לברוא דמות שלוקחת אותנו ביד למסע מסויט שסופו טרגדיה, ולרגע לא לאפשר לנו להסיט את העיניים ממנו, היא מרהיבה.
"
גם הפעם אפשר לציין לטובה את השחקנים ואת המוזיקה המצוינת של אלברטו איגלסיאס. אבל למרות אלו, מדובר בעיקר בעבודה בינונית למדי, עם סיפור צפוי ומוכר
(עונה 3, פרקים 1-8)
"
אפשר לומר שהיא מאוד הולכת בתלמי העונות הקודמות, ובקלות אפשר להאשים אותה במיחזור ובעצלנות.
(עונה 1, פרק 1)
"
המשחק המצוין של שתי הנשים בתפקידים הראשיים, הכימיה המעולה ביניהן והטון החצוף שהביאה פלדמן היוצרת
"
חלק מהבדיחות מתאמצות קצת יתר על המידה, אבל כשזה מצליח לפגוע, כל האולם מתגלגל מצחוק, וזה קורה לא מעט.
"
קצת מטופש להתלונן על סרט טוב רק בגלל נוסטלגיה, אבל קשה להשתחרר מהתחושה שכבר היינו פה, ובמתכונת מוצלחת יותר
"
סרטו של נהרי מישיר מבט למקומות לא פשוטים, אבל הוא ללא צל של ספק אחד הסרטים הישראליים השונים והמרעננים שנצפו פה זה הרבה זמן
"
הצילום והעריכה מהווים הישג מרשים, וזה עוד לפני שדיברנו על כוריאוגרפיית המכות והשימוש הלא ייאמן בכלי נשק מכל הסוגים.
"
מתעלה על רוב התוצרת בתחום בזכות העובדה שהוא משלב בין כמה סוגי קומדיה, מהגבוה לנמוך ביותר, ובזכות השחקנים הראשיים.
"
הכריזמה של [קרוז וברדם] טוענת את הסרט באינטנסיביות רבה, ושניהם מביאים את הטובים שבתפקידיהם לאחרונה
"
"נערה" הוא באמת סרט התבגרות טוב, רגיש וכואב, שלבו במקום הנכון. הוא מציג תמונת חיים אנושית ומעוררת הזדהות
"
מהנה וחביב, אבל בהשוואה להצלחות הגדולות של המותג הוא זניח למדי, ומשהו בו מאוד מקרטע
"
לא רק קפיצת מדרגה של לפיד, שבכל סרט רק הופך ליוצר מגובש ומעניין יותר, אלא סרט עוצמתי ובלתי נשכח בפני עצמו, כזה שבלתי ניתן להתעלם ממנו.
"
לא רק עשייתו הקולנועית מרשימה ואין בו דקה מיותרת, הוא גם מסוג הסרטים שמהדהדים בראש ובלב לאחר שנסתיימו
"
יצירה עוצמתית שמצליחה לאזן בין הכאב וההתעלות, ומרוויחה ביושר ובאלגנטיות מפתיעה את הזכות לעמת אותנו עם דברים מאוד לא נעימים.
"
הצלחות רבות רשומות ל"האם אי פעם תסלחי לי?". זה מתחיל בתסריט המשובח שמצליח להצחיק ולרגש, ומבריק בעיקר בתחום הדיאלוגים ועיצוב הדמויות.
"
אין שום סיבה לאורך המוגזם, בטח כאשר העלילה איננה מפותלת במיוחד, או מורכבת באיזשהו אופן. אפילו שעתיים היו יותר מדי בשבילו
"
בזכות הכתיבה המבריקה, לנתימוס מוציא הופעות שיא משלוש הנשים הנפלאות שלו, שמעניקות תפקידים מאוד שונים ממה שאנחנו רגילים לקבל מהן.
רוצה יותר? בחר/י כמות ביקורות להצגה ברשימה: 10 ביקורות, 15, 20, 25 או 30.