שח"ם טוען: yes הטעתה את שחקני "גירושים נפלאים"

איגוד שחקני המסך (שח"ם) טוען כי חברת הלוין yes הטעתה את שחקני הסדרה החדשה "גירושים נפלאים" כאשר החליטה להסב את הדרמה היומית לדרמה שבועית. עוד נטען, כי בחוזה של השחקנים – בינהם אסי לוי, אורי פפר, אייל שכטר ודב נבון (שאינו חבר באיגוד) – נכתב מפורשות כי חברת ההפקה עוסקת בהפקת סדרת/תוכנית טלויזיה יומית, וכי הם הופתעו כשנודע להם על השינוי רק בתהליך הפוסט פרודקשן שלה.

משמעות שינוי פריסת שידור הסדרה תאריך את תקופת השידור מחודשיים לכשנה, מה שימנע מהשחקנים להשתתף בהפקות של החברה המתחרה, HOT. כמו כן, מדובר לטענתם גם בפגיעה בשכרם, שכן ההתשכרות היומית על סדרה יומית נמוכה יותר משל סדרה שבועית, משום הריבוי בסצינות (השכר הסופי צריך להיות זהה).

חברת yes מסרה לאייס: "עצוב ששח"ם כארגון שאמור להגן על השחקנים רק עושה להם נזק ולא טרח אפילו להמתין לתשובת yes אך רץ מהר לתקשורת. אף גורם בארגון לא טרח ליצור קשר עם אנשי yes ולברר את העניין, אנשי שח"ם ניזונים מחלקי אמיתות ואינפורמציה שגויה ולא טרחו לברר את הדברים לעומקם. אנו מזמינים את כולם להנות מהסדרה המקסימה "גירושים נפלאים", בכל יום שני בשעה 21:30 בערוץ yes stars ישראלי."

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?