קופות: "מתחרים" עם זנדאיה תופס את הצמרת בסופ"ש חלש

"מתחרים". ג'וש או'קונור, זנדאיה.

"מתחרים". ג'וש או'קונור, זנדאיה.

דרמת הספורט הרומנטית-סקסית למבוגרים בלבד (R Rated) "מתחרים" בכיכובה של זנדאיה ("ספיידרמן: אין דרך הביתה") ובבימויו של לוקה גוואדניניו ("קרא לי בשמך"), הכניסה בבכורתה בצפון אמריקה 15 מיליון דולרים בקרב 3,477 בתי קולנוע, על פי הערכות. בשביל הבמאי שנוהג ליצור סרטים אמנותיים ופחות מסחריים, זוהי הפעם הראשונה שסרט שלו תופס את צמרת טבלת שוברי הקופות. כך גם עבור אולפני אמזון-MGM המאוחדים לאחר הרכישה של הראשון את השני, שהפיקו את "מתחרים", אבל כדאי גם לשים לב שהם השקיעו בסרט 55 מיליון דולרים. פער שכזה דורש שיח משמעותי סביב הסרט ומשיכה של הרבה קהל אליו לאורך זמן. ל"מתחרים" יש סיכוי לעשות את זה משום שהוא בהחלט מעורר שיח סביב המשולש הרומנטי שעומד במרכזו.

נותר לראות אם זה יספיק כדי להילחם מול הסרטים המדוברים שעומדים להגיע, הראשון מבינהם בשבוע הבא "הכפיל" שהכוכב שלו ריאן גוסלינג מקדם בכל הכוח בארה"ב (אצלנו וב-37 ארצות נוספות הסרט כבר עלה לאקרנים וגרף עד כה 8.7 מיליון דולרים בלבד). מצד שני, בל נשכח שאמזון הם שירות סטרימינג, והמטרה האמיתית שלהם היא שהסרט יעניין וימשוך צופים אל הסטרימינג שלהם. באיימקס הכניס "מתחרים" 1.2 מיליון דולרים מתוך ה-15, ומחוץ לצפון אמריקה, "מתחרים" גרף עוד 10 מיליון דולרים, על פי הערכות, מה ששם אותו על כ-25 מיליון דולרים מסביב לעולם.

"חולית: חלק שני". זנדאיה.

"חולית: חלק שני". זנדאיה.

אגב, אם כבר כוכבת "מתחרים", זנדאיה, אז הסרט האחרון בכיכובה "חולית: חלק שני" חצה את רף 700 מיליון ההכנסות מסביב לעולם. 279.7 מיליון מתוכם הגיעו מבתי הקולנוע בצפון אמריקה. ואגב זה, "קונג פו פנדה 4" שהוסיף עוד 3.6 מיליון דולרים בצפון אמריקה בסוף השבוע, חצה את רף 500 מיליון הדולרים (503.5 ליתר דיוק) מסביב לעולם. מתוכם 185 מ"ד מצפון אמריקה.

חזרה לטבלת שוברי הקופות בצפון אמריקה בסופ"ש האחרון: בכורה נוספת שעלתה היא סרט האמונה הנוצרית "גיבור לא מוכר" (ש.ל.ר, Unsung Hero), שהכניס בבכורה 7.8 מיליון דולרים בקרב 2,832 בתי קולנוע, על פי הערכות. יחד עם ההכנסות של "מתחרים", אפשר בהחלט להכתיר את סוף השבוע הזה בתור חלש בקופות.

אחריו סרט הפעולה-המד"בי "גודזילה x קונג: אימפריה חדשה" עם תוספת של 7.2 מיליון דולרים בקרב 3,312 בתי קולנוע. בסך הכל ב-5 שבועות גרף הסרט 181.7 מיליון דולרים, ובסך הכל מסביב לעולם חצה את רף 500 מיליון הדולרים. מותחן הפעולה המדובר "הקרב על אמריקה" הוסיף 7 מיליון דולרים בקרב 3,518 בתי קולנוע. בסך הכל ב-3 שבועות גרף הסרט 56.2 מיליון דולרים. וחותם את החמישיה העליונה סרט האימה "מתוקה רצח" עם תוספת של 5.3 מיליון דולרים בקרב 3,393 בתי קולנוע. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 18.8 מיליון דולרים.

"ילד הורג עולם (ש.ל.ר)". ביל סקרסגרד.

"ילד הורג עולם (ש.ל.ר)". ביל סקרסגרד.

סרט הנקמה "ילד הורג עולם" (ש.ל.ר, Boy Kills World) שהוקרן בבכורה בפסטיבל טורונטו, עלה לאקרנים בצפון אמריקה והכניס 1.7 מיליון דולרים בקרב 1,993 בתי קולנוע, על פי הערכות.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?