שעשועון ההיכרויות הישראלי "משחק מקדים" מכר את הזיכיון להפצה בחו"ל

הזיכיון להפצה בחו"ל של פורמט שעשועון ההיכרויות-שידוכים הישראלי "משחק מקדים" שיצרו טלי גורן וגלית שרף דרך חברת JCS, נמכר לחברה שפועלת במדינות כגון צרפת, פינלנד, פולין, איטליה, קנדה ואירלנד. עוד, התוכנית תעלה הערב (ב') בעיבוד מקומי ברומניה שיכלול 36 פרקים יומיים.

השעשועון הישראלי שודר בארץ בערוץ 10 בהנחיית גלית גוטמן, ובמסגרתו המתמודד או המתמודדת בוחרים בת או בן זוג מתוך ארבעה מועמדים, על בסיס שאלות ותכונות, אך זוכים לראות זה את זו רק בסוף התוכנית.

העסקה נרקמה בפסטיבל המדיה-טלויזיה 'מיפ-טי-וי' (MIPTV) שהתקיים בין ה-7 ל-11 באפריל השנה, בקאן שבצרפת. גם את העסקה הזו הובילה 'ארמוזה פורמטס' המפיצה את הפורמט בחו"ל, וזוהי המכירה השניה שלה של הזיכיון לשעשועון ישראלי בחו"ל אחרי "מה נהיה". מנכ"ל החברה, אבי ארמוזה, מסר: "בפסטיבל האחרון הרחבנו משמעותית את החשיפה לפורמטים הישראלים ובנינו מערך הפצה מקצועי וממותג שלשמחתנו הביא מידית לתוצאות. לאחרונה חזרו גופי השידור בעולם לשבץ תוכניות הכרויות ו'משחק מקדים' בולט בחדשנות וביצירתיות שהוא מביא לז'אנר ותיק זה."

המכירה מצטרפת לעסקה קודמת שנערכה מול 'האחים וורנר' בארה"ב, ו-Fremantle Media בצרפת ובפינלנד (מה שכנראה לא יצא לפועל ובארמוזה המשיכו הלאה ומכרו לחברה אחרת שפועלת במדינות אלו).

[…] רשמו הישגים קודמים השעשועונים "הכספת" ו"משחק מקדים" למשל), אך זוהי רכישה שניה בלבד בהיסטוריה של תוכנית […]

[…] אחרים קדמו לה תוכנית המערכונים "מקום לדאגה", שעשועון ההיכרויות "משחק מקדים" ותוכנית הריאליטי "נקמת […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?