שעשועון ההיכרויות הישראלי "משחק מקדים" נמכר לחברה של אולפני האחים וורנר

שעשועון ההיכרויות-שידוכים הישראלי "משחק מקדים" שיצרו טלי גורן וגלית שרף דרך חברת JCS, נמכר לעיבוד מקומי באולפני האחים וורנר. לא הצלחנו לקבל אישור אך ככל הנראה, מדובר באחת מחברות הבת של תאגיד ההפקה הענק הזה שפועלת מחוץ לארה"ב, ומדובר בזכות ליצור פיילוט ולא הוזמנה עונה מלאה (straight to series). עוד, נמכר השעשועון לחברת Fremantle Media שתעבד אותו לצרפת ולפינלנד.

השעשועון הישראלי שודר בארץ בערוץ 10 בהנחיית גלית גוטמן, ובמסגרתו המתמודד או המתמודדת בוחרים בת או בן זוג מתוך ארבעה מועמדים, על בסיס שאלות ותכונות, אך זוכים לראות זה את זו רק בסוף התוכנית.

העסקה נרקמה בפסטיבל המדיה-טלויזיה 'מיפ-טי-וי' (MIPTV) שהתקיים בין ה-3 ל-7 באפריל השנה, בקאן שבצרפת. גם את העסקה הזו הובילה 'ארמוזה פורמטס' המפיצה את הפורמט בחו"ל. מנכ"ל החברה, אבי ארמוזה, מסר: "הפורמטים הישראלים מתחילים לתפוס מקום נכבד בשוק הטלויזיה הבינלאומי, ו'משחק מקדים' מצטרפת לרשימה מכובדת של פורמטים כגון 'הכספת', 'החבילה' ו'בטיפול'. ההתעניינות בפורמטים הישראלים גוברת מפסטיבל לפסטיבל, והצלחנו ליצר מעגל לקוחות הממתין מדי שנה לפורמט הבא שיגיע מישראל."

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?