חדשות אודות
ג'וס ווידון

Joss Whedon

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

זאק סניידר לא ישתמש בצילומים של ג'וס ווידון בגרסתו ל"ליגת הצדק" (26.07.20)
הבמאי זאק סניידר מדגיש כי בגרסה שלו "ליגת הצדק: הסניידר קאט" לא יכללו צילומים של ג'וס ווידון, הבמאי שהחליף אותו וסיים את הסרט המקורי ב-2017. עוד מתכנן הבמאי להגדיל את זמן המסך של הפלאש ושל סייבורג.
ריי פישר מ"ליגת הצדק" טוען ליחס מתעלל ולא מקצועי מצד הבמאי ג'וס ווידון (02.07.20)
השחקן ריי פישר שגילם את סייבורג ב"ליגת הצדק" הכריז בטוויטר כי הבמאי המחליף בסרט ג'וס ווידון התנהג על סט הצילומים בצורה לא ראויה, ו'קיבל גב' ממפיקי הסרט.
ג'וס ווידון ישוב לכתוב ולביים את "הנוקמים 2" (08.08.12)
ראש אולפני דיסני, בוב ייגר, הכריז כי במאי ותסריטאי "הנוקמים", ג'וס ווידון, ישוב לכתוב ולביים גם את סרט ההמשך "הנוקמים 2", ואף יפתח סדרת טלויזיה חיה עם גיבוריה של מארוול עבור רשת הטלויזיה ABC.
"ספיידרמן המופלא" - ביקורת #3 (13.07.12)
ל"ספיידרמן המופלא" יש את כל המרכיבים של סרט קומיקס מנצח: הוא מענין, מרגש, לא אינפנטילי מדי, מהוקצע, מלהיב ואפילו מותח. אלי שגב מבקר.
"הנוקמים" הופך לסרט השלישי הכי רווחי בהיסטוריה (03.06.12)
סרט הפעולה שמאגד מספר גיבורי על "הנוקמים", חצה את רף 1.355 מיליארד הדולרים והפך לסרט השלישי הכי רווחי בעולם של כל הזמנים, במקומו של "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני".
"הנוקמים" - ביקורת #2 (12.05.12)
בפני וידון עמדה משימה של חלוקת זמן המסך בין גיבורי על מרובים ובהתאמה שורת כוכבים הוליוודיים מכובדים, והוא עושה זאת בהצלחה. אופיר איל מבקרת.
"הנוקמים" - ביקורת #1 (11.05.12)
בשנים האחרונות היו לנו את הסרטים "הענק", "איירון-מן", "קפטן אמריקה" ו"ת'ור" ועכשיו גיבורי-העל של הסרטים הללו מצטרפים יחד כדי ליצור את קבוצת "הנוקמים". אם אהבתם את הסרטים לעיל, תיהנו גם מ"הנוקמים". יונתן דורון מבקר.
"הנוקמים 2" הוכרז רשמית (09.05.12)
סרט המשך להצלחה הכבירה של "הנוקמים" הוא לא רעיון מפתיע, אבל לפחות טורחים להכריז עליו רשמית: היכונו לסרט "הנוקמים 2", ככל הנראה בשנת 2015.
"הנוקמים" מכניס 36 מ"ד ביומיים מתוך ארצות נבחרות: מתחיל לצבור שיאים (29.04.12)
אסופת גיבורי הקומיקס "הנוקמים" עלתה לאקרנים בארצות מסוימות מחוץ לארה"ב, וגרפה 36 מיליון דולרים ביומיים בלבד. עבור חלק מהארצות, מדובר בכניסה לספר השיאים.
"בקתת הפחד" - ביקורת (20.04.12)
התחלתו של סרט האימה "בקתת הפחד" מזכירה מאוד פרק של "באפי", והצגת הדמויות והדיאלוגים ביניהם גרמו ליונתן דורון לגעגועים קשים לסדרה המעולה. ביקורת לסרט.
ג'ון פאבריו לא יביים את "איירון מן 3" (19.12.10)
הבמאי של "איירון מן" ו"איירון מן 2", ג'ון פאבריו, הודיע כי לא ישוב לביים גם את הפרק השלישי בסדרה.
אדוארד נורטון לא יגלם את הענק בסרט האוונג'רס (11.07.10)
אולפני מארוול הודיעו כי השחקן אדוארד נורטון לא ישוב לגלם את דמות הענק בסרט "האוונג'רס" המתגבש, ומחפשים שחקן אלמוני במקום.
ג'רמי רנר יגלם את עין הנץ בסרט האוונג'רס (07.06.10)
כוכב "מטען הכאב", ג'רמי רנר, לוהק לתפקיד 'עין הנץ' (הוקאיי) בסרט "האוונג'רס" שיביים ג'וס וודון.
יוצר "באפי", ג'וס וודון, יביים את "האוונג'רס" (14.04.10)
יוצר "באפי ציידת הערפדים", ג'וס וודון, יביים את סרט גיבורי-העל "האוונג'רס" בכיכובם של איירון מן, קפטן אמריקה, הענק הירוק ות'ור.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המנצחת
המנצחת
קח אותי לירח
קח אותי לירח
רובוטריקים: התחלה
רובוטריקים: התחלה
סוג של חסד
סוג של חסד