"הנוקמים" הופך לסרט השלישי הכי רווחי בהיסטוריה

"הנוקמים". מארק רופאלו כ'ענק', רוברט דאוני ג'וניור כ'איירון מן', ג'רמי רנר, כריס אוואנס כ'קפטן אמריקה', כריס המסוורת' וסקרלט ג'ונהסון.

"הנוקמים". מארק רופאלו כ'ענק', רוברט דאוני ג'וניור כ'איירון מן', ג'רמי רנר, כריס אוואנס כ'קפטן אמריקה', כריס המסוורת' וסקרלט ג'ונהסון.

סרט הפעולה שמאגד מספר גיבורי על "הנוקמים", חצה את רף 1.355 מיליארד הדולרים והפך לסרט השלישי הכי רווחי בעולם של כל הזמנים, במקומו של "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני" (עם 1.3281 מיליארד דולרים). גם בתוך ארה"ב בלבד, הסרט חלף מעל "האביר האפל" להפוך לסרט השלישי הכי רווחי שם, עם 552.7 מיליון דולרים כנגד 533.3 מיליון הדולרים של "האביר".

"הנוקמים" בבימויו של אהוב-הגיקים ג'וס ווידון ("באפי ציידת הערפדים") ובכיכובם של רוברט דאוני ג'וניורכריס המסוורת'סקרלט ג'והנסוןכריס אוואנסמארק רופאלו וג'רמי רנר – מאגד את כל גיבורי העל שמגלמים השחקנים הללו, תחת חסותם של ארגון ש.י.ל.ד בהובלתו של סמואל ל. ג'קסון, להילחם באחיו העוין של ת'ור, לוקי (טום הידלסטון). אך איסופה של כמות כזו של גיבורים הרגילים לעבוד בגפם ולזכות בכל התהילה – אינה משימה פשוטה כל כך.

מעל "הנוקמים" עומדים רק שני סרטים בטבלאות שוברי הקופות של ארה"ב ושל העולם – הם "אווטאר" (2.782 מיליארד דולרים בעולם ו-760.5 מיליון דולרים בארה"ב) ו"טיטאניק" (2.185 מיליארד דולרים בעולם, נכון לעכשיו, ו-658.6 מיליון דולרים בארה"ב, נכון לעכשיו).

שיוכים: שוברי קופות

[…] שני בטבלה ניצב סרט המדע הבדיוני הקומי "גברים בשחור 3", שירד ב-46.3 אחוזים ברווחיו מהשבוע שעבר אל 29.3 מיליון דולרים בקרב 4,248 בתי קולנוע. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 112.3 מיליון דולרים. אחריו, סרט ההרפתקאות "הנוקמים" ירד ב-44.7 אחוזים ברווחיו אל 20.3 מיליון דולרים בקרב 3,670 בתי קולנוע. בסך הכל ב-5 שבועות גרף הסרט 552.7 מיליון דולרים, והפך לסרט השלישי הכי רווחי בארה"ב ובעולם של כל הזמנים. […]

[…] אל ה-17 במאי. מִתַחרות מול "הנוקמים", שטרם הובנו מימדי הרס הקופות שהוא יביא לעולם, "יוסי" עובר להתחרות בסרט ישראלי: "הנותנת", […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?