חדשות אודות
ווילם דפו

Willem Dafoe

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"מסכנים שכאלה" - ביקורת #2: חוויה טוטאלית ונפלאה (27.01.24)
העולם האודיו-ויזואלי, הסוריאליסטי והצבעוני של "מסכנים שכאלה", מקשה לקלוט בזמן אמת מה מתרחש, גם בגלל הביזאריות הלא מוכרת שצריך לפרש בזמן אמת, וגם בגלל העושר הלא נגמר. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"מסכנים שכאלה" - ביקורת #1: הרבה דברים יפים וחכמים בסרט שלא לכל אחד (26.01.24)
לא קל להוביל סרט עם דמות לא מפותחת שכלית ושמתנהגת מוזר, אבל בסרט "מסכנים שכאלה" אמה סטון המקסימה לא מצחיקה באותה צורה כמו שהיא רגילה ועדיין מצליחה להיות מעניינת. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"מלך הצפון" - ביקורת: נטול יחודיות ונטול איכות (08.05.22)
זה נראה כאילו "מלך הצפון" נכתב לזאק סניידר, אבל סניידר היה תפוס, אז האולפן החליט לפנות לאגרס וכפה עליו את החזון שיועד לסניידר, כולל כל הקיטש והבומבסטיות ההכרחיים לסרט גיבורי על עכשווי. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"סמטת הסיוטים" - ביקורת: שפע דברים נהדרים (01.02.22)
"סמטת הסיוטים" נהדר מכל בחינה טכנית: צילום, שחזור תקופתי, עיצוב החדרים והחללים, כפי שכבר למדנו לצפות מהבמאי גיירמו דל טורו. העולם שלו הוא כמו הגרסה האפלה והזדונית של טים ברטון, אבל בסוף מורגש שהוא ארוך. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
למרות אומיקרון: "ספיידרמן: אין דרך הביתה" משך מעל 250 אלף צופים בבכורה בישראל (19.12.21)
למרות וריאנט הקורונה 'אומיקרון', סרט הקומיקס "ספיידרמן: אין דרך הביתה" הדהים בקופות בישראל עם בכורה של למעלה מ-250 אלף צופים והפך לבכורה הטובה ביותר לסרטי מארוול בארץ בכל הזמנים.
"ספיידרמן: אין דרך הביתה" - ביקורת: יצירה שנעשתה באהבה ובטוטאליות מוחלטת (16.12.21)
הרעיון העיקרי בסרט "ספיידרמן: אין דרך הביתה" הוא מתן הזדמנות נוספת, היכולת לקבל טעויות ולראות באדם שמולך מישהו שראוי לניסיון נוסף והמאמץ שתהיה מוכן להשקיע על מנת לאפשר לו את ההזדמנות הזו. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
ביקורות פסטיבל חיפה 2021: "הנהגת של מר יוסוקה", "סופר הקלפים", "פראי אדם" (22.09.21)
גל סדלינסקי ביקר בפסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה 2021 וחזר עם ביקורות על "הנהגת של מר יוסוקה" שמבוסס על ספר מאת הארוקי מוראקמי ("יער נורווגי"), "סופר הקלפים" של פול שריידר ועם אוסקר אייזק, ו"פראי אדם" הדני.
"סמטת הסיוט" - טריילר: גיירמו דל טורו מביא גודש כוכבים, ובראשם בראדלי קופר וקייט בלאנשט (17.09.21)
חביב האימה והפנטסיה גיירמו דל טורו חוזר אחרי זכייתו האחרונה באוסקר עם סרט מפתיע ברזומה: פילם נואר עמוס כוכבים בשם "סמטת הסיוט" ובו מככבים
"הדבר האחרון שהוא רצה" - טריילר מתורגם: אן האת'וואי חוקרת סיפור עם בן אפלק (26.01.20)
צפו בקדימו-טריילר למותחן "הדבר האחרון שהוא רצה" בכיכובה של אן האת'וואי, שמגיע במקביל להקרנה בפסטיבל סאנדנס. העלילה מבוססת על ספרה של ג'ואן דידיון באותו השם, וביימה אותו די ריס מ"פרחים בבוץ".
"עיר יתומה" - ביקורת: משחק איכותי בקצב עלילה איטי (24.11.19)
למרות הבסיס המבטיח של הסרט "עיר יתומה", הוא לא ממש תופס ומרגיש ארוך יותר מאורכו הארוך ממילא (כמעט שעתיים וחצי), אך ניתן להנות מהליהוק המוצלח שלו והמשחק האיכותי. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"עיר יתומה" - טריילר: אד נורטון ליקט קאדר שחקנים מצוינים לבימוי ראשון מזה 20 שנה (25.08.19)
"עיר יתומה" משיב את השחקן המוערך אדוארד נורטון לכיסא הבימוי בפעם השניה, כמעט 20 שנה אחרי שביים את "לשמור אמונים", הפעם בתור בלש פרטי עם תסמונת טורט בעולם הפשע התחתון של ניו יורק בשנות ה-1950.
"המגדלור" - טריילר: רוברט פטינסון וווילם דפו מאבדים את השפיות (31.07.19)
בסרט "המגדלור", רוברט פטינסון וווילם דפו מככבים בתור שומרי מגדלור באי נידח של ניו אינגלנד בשנות ה-1890, ולאט לאט מאבדים את שפיותם.
"אקוומן" - ביקורת (06.01.19)
במאי "אקוומן" מצליח לעשות פה משהו מאוד לא פשוט - לעשות סרט שהוא מעין פארודיה שצוחקת על סרטי גיבורי על, אבל כזו שמשאירה את הדמות הראשית שלה ביקום הקולנועי של הסדרה אליה הוא שייך. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"ג'ון קרטר" - ביקורת (08.03.12)
העובדה ש"ג'ון קרטר" נמנע מהתחרות החריפה של סרטי הקיץ, על אף שיש בו את כל המרכיבים של סרט קיץ שובר קופות, מצביעה שמקבלי ההחלטות ידעו משהו על הסרט שבידם. יונתן דורון מבקר.
פרסומות הסופרבול המלאות: "באטלשיפ", "ג'ון קרטר", "הנוקמים", "ג'י איי ג'ו 2" ועוד (06.02.12)
גם פרסומות לסרט החדש עם ד"ר סוס, "משחקי הרעב" ו"מעשה הגבורה" מצטרפים למקבץ קדימוני הסופרבול שלנו.
פרסומות סופרבול ראשונות: "הדיקטטור", "הנוקמים", "ג'ון קרטר" (01.02.12)
הגיעו הטיזרים לפרסומות של הסרטים, שיוקרנו במהלך משדרי הסופרבול בארה"ב, ו"הדיקטטור" הוא המוביל הן בזמן הריצה והן בזמן של תמונות מתוך הסרט.
ביקורת DVD: הקדושים מבוסטון 2: יום כל הקדושים (01.08.10)
"הקדושים מבוסטון 2: יום כל הקדושים" הוא הכל... רק לא המשכו של אותו "הקדושים מבוסטון" המצוין בכיכובו של של ווילם דפו.
שוברי קופות 11.01.10: אף אחד לא מאיים על "אווטאר" (11.01.10)
גם בשבוע הרביעי שלו, "אווטאר" עדין חזק מאד בקופות ארה"ב, עם רווחים בסך 48.5 מיליון דולרים, על פי הערכות, שמעמידים את סך כל הרווחים שלו בארה"ב בלבד על 429 מיליון.
קדימונים חדשים: מבחן מיוחד, ערפדים ואית'ן הוק, גיבורי על ללא כוחות וחבורת אדם סנדלר נפגשת (28.11.09)
"מבחן" נראה כמו "קיוב" גרסת 2009; "פריצה לאור היום" יכול בהחלט להפתיע כמו "אני האגדה" בעזרתם של שני הכוכבים הראשיים: איתן הוק וווילם דפו; ו"מבוגרים" עשוי להחזיר את כבודו האבוד של אדם סנדלר.
סיכום העשור הראשון של המאה ה-21 (2009-2000): חלק א' (01.11.09)
אלו שני החלקים הראשונים של סקירה בת 11 חלקים על העשור שהיה - העשור שבו הדי-וי-די דחק סופית את קלטות הווידאו, שבו אין שירים מסרטים במצעדי הלהיטים, וכו'. והפעם: גיבורי על וסרטי אנימציה.
ווילם דפו יוצא ל"מאדים" (16.07.09)
השחקן ווילם דפו הצטרף לטיילור קיטש ולין קולינס באפוס הפנטסיה "ג'ון קרטר ממאדים", בבימויו של אנדרו סטנטון עבור אולפני דיסני.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המנצחת
המנצחת
קח אותי לירח
קח אותי לירח
רובוטריקים: התחלה
רובוטריקים: התחלה
סוג של חסד
סוג של חסד