חדשות אודות
חיליק מיכאלי

Chilik Michaeli

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

תמונות מהפרימיירה לסרט-סדרה "המזח" עם דניאל גד ודניאל מורשת (02.08.23)
לפרימיירה לסרט-סדרה "המזח" של ליאור חפץ על המוצב ממלחמת יום הכיפורים, הגיעו מרבית צוות השחקנים, המפיקים והאנשים האמיתיים ששירתו במוצב, ובינהם דניאל גד ובן דמותו בסרט שלמה ארדינסט, השחקנים אמיר טסלר, דניאל מורשת, אביב פנקס ועוד.
החלו צילומי המותחן הישראלי "תוכנית א'" של האחים דורון ויואב פז (24.10.19)
החלו צילומי המותחן הישראלי "תוכנית א'" של האחים דורון ויואב פז. האחים כתבו את התסריט בהשראה חופשית של סיפור אמיתי, והוא מופק בקו-פרודוקציה עם גופים גרמנים.
הוכרזו מענקי מיזם הקולנוע ירושלים אפר'-2012: שמי זרחין עובר לירושלים (25.07.12)
המיזם לקולנוע ולטלויזיה ברשות לפיתוח ירושלים הכריז על 13 הפרויקטים שבחר להשקיע בהם בסבב שנסגר באפריל 2012, ובינהם ניתן למצוא את "אבניבי" של שמי זרחין, "יונה" של ניר ברגמן ו"תיקון" של אבישי סיון.
ערן ריקליס צופה ב"ערבים רוקדים" (18.02.11)
הסרט מבוסס על ספרו הראשון של סייד קשוע, אודות ילד פלשתיני-ישראלי שמאמץ את זהותו של אחד מחבריו בפנימיה לאור היתרונות הכרוכים בכך.
קדימון רשמי לסרט הישראלי "מבול" (14.02.11)
לכבוד הפרימיירה המרכזית לסרט הישראלי "מבול" בפסטיבל ברלין - או לקראת הגעתו לבתי הקולנוע בארץ אוטוטו - התחדשה הדרמה המשפחתית בקדימון רשמי.
הוכרזו המועמדים לפרס פסטיבל חיפה 2010 ואות הוקרה לרונית אלקבץ (23.08.10)
פסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה 2010 יעניק אות הוקרה לשחקנית וליוצרת רונית אלקבץ, ולקרן הקולנוע הישראלי המציינת 30 שנה להיווסדה.
נדחקו לשוליים (06.11.09)
ידיעות קצרות שלא תפסו מספיק נפח השבוע בשביל כתבה נפרדת: ערוץ 8 מחליף לוגו, קרן הקולנוע הישראלי בוחרת ספרים לסרטים, yes בחובות, רחוב סומסום בן 40 ועוד.
ראשונים! תמונה ראשונה מסרט האימה הישראלי "כלבת" (18.01.09)
צילומי סרט האימה הישראלי "כלבת" של אהרון קשלס ונבות פפושדו, הסתיימו לפני מעט יותר משבוע, והנה קיבלנו את התמונה הראשונה מהסרט.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המסע המטלטל לברלין
המסע המטלטל לברלין
על עשבים יבשים
על עשבים יבשים
קפיטאנו
קפיטאנו
האומץ להיות
האומץ להיות