חדשות אודות
טום הארדי

Tom Hardy

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"ונום 2" - ביקורת: למי שאהב את הסרט הראשון (16.10.21)
למי שאהב את החלק הראשון, "ונום 2" הוא הימור יחסית בטוח, שמעט טוב יותר, ברם עדין לא הצליח להתחבב מספיק על גל סדלינסקי. כמו בקודם, גם בסרט זה הרבה אלימות גרפית, אבל בלי הרבה דם. ביקורת סרט.
"ונום 2" - טריילר מתורגם: וודי הארלסון מגיע להתגרות ביצור השחור של טום הארדי (11.05.21)
צפו בטריילר המתורגם לסרט ההמשך עמוס אנימצית המחשב "ונום 2" שמחזיר את השחקן טום הארדי לגלם את אדי ברוק, הוא ונום, ולצידו מצטרפים וודי הארלסון בתור קארנג' וגם נעמי האריס בתור שרייק.
"קפון" - טריילר: טום הארדי מגלם את המאפיונר הידוע לשמצה (16.04.20)
צפו בטריילר של הסרט הביוגרפי "קפון" מאת ג'וש טראנק (שביים את "כרוניקה בזמן אמת" החביב) ובכיכובו של טום הארדי בתור המאפיונר הידוע לשמצה אל קפון. עוד מככבים גם לינדה קרדליני, מאט דילון וקייל מק'לכלן.
אנדי סרקיס יביים את "ונום 2" (06.08.19)
אולפני סוני בחרו בשחקן-במאי אנדי סרקיס לביים את "ונום 2", סרט ההמשך להצלחה המפתיעה של סרט הקומיקס "ונום", שגרף כ-856.1 מיליון דולרים בעולם.
"ונום" - ביקורת (05.10.18)
"ונום" הוא סרט אקשן קומיקסי מהנה למדי, ואם אתם זוכרים לאיזה סוג סרט אתם הולכים, לא תתאכזבו. הנבל הגדול מהיקום של ספיידרמן הופך לדמות חיובית בגילומה של טום הארדי. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"ארץ יבשה" - ביקורת (18.11.12)
האמריקאים מסרבים להניח לתקופת היובש שאסרה על מכירת משקאות אלכוהולים בארה"ב, וממשיכים להערים סדרות וסרטים תקופתיים שיעסקו בנושא, ויהיו יבשים בהתאם. "ארץ יבשה" בהחלט.
"עלייתו של האביר האפל" - ביקורת #3 (21.07.12)
"עלייתו של האביר האפל" הוא סרט שעשוי טוב אבל אינו סרט טוב: הסאונד מדהים, כריסטיאן בייל מוצלח בתפקיד הראשי, וגם: המוסיקה המוצלחת של הנס זימר רועמת במהלך 160 דקות לפחות מתוך 167 דקות הסרט. יונתן דורון מבקר.
"עלייתו של האביר האפל" - ביקורת #2 (21.07.12)
"עלייתו של האביר האפל", שלא כהרגלם של סרטי המשך, מקפיץ את הטרילוגיה כמה וכמה דרגות מעלה. זהו סרט מעולה וחובה לצפיה ב-IMAX. נטלי וגיא דולינגר מבקרים.
"עלייתו של האביר האפל" - ביקורת #1 (20.07.12)
"עלייתו של האביר האפל" הוא מותחן פעולה אדיר, וכמעט מפתיע שהצליח להתעלות על הציפיות העצומות של אלי שגב. נולן זונח את העיסוקים הפסיכולוגים המעמיקים, ומזקק את בחינת האנושות שלו לאלמנט אחד ויחיד: כוחה של תקוה. ביקורת.
"עליית האביר האפל" - תמונות חדשות ו-13 דקות מאחורי הקלעים (08.07.12)
"עליית האביר האפל" שיחתום את טרילוגית כריסטופר נולן לדמות באטמן, התחדשה בתמונות חדשות עם טום הארדי כביין, אן האת'וואי כאשת החתול, ג'וזף גורדון-לויט כשוטר לצידו של מפקד המשטרה גורדון ועוד - כמו גם 13 דקות מאחורי הקלעים של הסרט.
"עלייתו של האביר האפל" - טריילר #4 עם יותר אקשן וחורבן (20.06.12)
"עלייתו של האביר האפל", הסרט החותם את הטרילוגיה של באטמן מבית כריסטופר נולן, התחדש בטריילר רביעי - בדיוק כשחשבנו שהקודם הוא האחרון. ועכשיו יש גם יותר אקשן וחורבן.
המלחין האנס זימר מדלג מ"האביר האפל" ל"סופרמן: איש הפלדה" (19.06.12)
המלחין זוכה האוסקר האנס זימר סיים לא מזמן לעבוד על מוסיקת הפסקול של "עלייתו של האביר האפל", וממשיך עם כריסטופר נולן גם בסרט "סופרמן: איש הפלדה" עליו הוא מפקח.
"עלייתו של האביר האפל" - 7 פוסטרים חדשים (22.05.12)
"עלייתו של האביר האפל", הסרט החותם את הטרילוגיה של באטמן מבית כריסטופר נולן, התחדש בפוסטרים רשמיים, ביניהם הפוסטר שעשוי ללוות את הסרט בבתי הקולנוע ברחבי העולם. למה המעריצים מגחכים, אם כך?
"עלייתו של האביר האפל" - טריילר #3 לסרט ההמשך "האביר האפל 2" (01.05.12)
"עלייתו של האביר האפל" - "האביר האפל 2" אם תרצו - הסרט החותם את הטרילוגיה של באטמן מבית כריסטופר נולן, התחדש בטריילר שלישי רשמי ואחרון שיופץ לבתי הקולנוע בארה"ב.
"זאת מלחמה" - ביקורת (23.02.12)
אוהבים לסווג את קהל היעד המרכזי של קומדיות רומנטיות לנשים ואת חובבי הפעולה העיקרים לגברים, וב"זאת מלחמה" החליטו לנסות לפנות לכולם. קראו איך זה יצא בביקורת מאת יונתן דורון.
"עלייתו של האביר האפל" - טריילר #2 (20.12.11)
הסרט "עלייתו של האביר האפל" של כריסטופר נולן ובכיכובם של כריסטיאן בייל, טום הארדי, אן האת'וואי וגארי אולדמן, התחדש בקדימון שני.
פוסטר חדש ופרטי עלילה חדשים על "עלייתו של האביר האפל" (11.12.11)
הסרט "עלייתו של האביר האפל" החותם את הטרילוגיה של כריסטופר נולן וכריסטיאן בייל עם "באטמן", התחדש בפוסטר-טיזר חדש, ועל הדרך, התחיל לצבור פרטים חדשים על העלילה
החפרפרת - ביקורת (17.11.11)
"החפרפרת" הוא סרט איום, קשקוש מקושקש על פי ספר של ג'ון לה קארה, שבעוד יומיים יחגוג את יום הולדתו ה-80. יונתן דורון כותש את סרטו של תומס אלפרדסון.
שוברי קופות 12.09.11: "התפשטות" במימדים רחבים (12.09.11)
סרט המתח "התפשטות" עטיר הכוכבים, פתח מכובד מאד והתמקם בראש טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע, בעוד סרט הפעולה הספורטיבי "לוחם" בכיכובו של טום הארדי, לא היה כל כך בר מזל.
תמונה ראשונה של אן האת'וואי בתור "אשת החתול" (09.08.11)
הפרק השלישי בסדרת סרטי הבאטמן של כריסטופר נולן, התחדש בתמונה חדשה וראשונה של אן האת'וואי בתור סלינה קייל - היא אשת החתול (קאטוומן) בקומיקס.
"עלייתו של האביר האפל" - טיזר הצצה ראשונה (19.07.11)
"עלייתו של האביר האפל" בבימויו של כריסטופר נולן ובכיכובם של כריסטיאן בייל, אן האת'וואי, טום הארדי, ג'וזף גורדון-לויט, הוא כרגיל אצל נולן, בלי הרבה פרטי עלילה.
פוסטר ראשון לסרט "עלייתו של האביר האפל" (13.07.11)
הסרט "עלייתו של האביר האפל", השלישי שמביים כריסטופר נולן בסדרת באטמן-האביר-האפל, התחדש בפוסטר-טיזר ראשון, ברוח סרטו הקודם "התחלה".
תמונה ראשונה מתוך "עלייתו של האביר האפל": טום הארדי בתור 'ביין' (22.05.11)
הסרט צפוי לעלות לאקרנים היכן-שהוא ביולי 2012, ומככבים בו כריסטיאן בייל, אן האת'וואי, טום הארדי כמובן, ג'וזף גורדון-לויט ומריון קוטיאר.
ג'וזף גורדון-לויט ומריון קוטיאר רשמית ב"עלייתו של האביר האפל"; אך בתור מה? (22.04.11)
אולפני האחים וורנר אישרו כי השחקנים ג'וזף גורדון-לויט ומריון קוטיאר הצטרפו לסרט "עלייתו של האביר האפל" של כריסטופר נולן, אך דבר התפקידים שנמסרו מוטל בספק.
קדימונים חדשים: "מלנכוליה" של פון טרייר; "אנונימי" של אמריך; "סיפורו של דולפין", "ג'וני אינגליש 2" ועוד (09.04.11)
וגם קדימון רשמי ל"חולמים בהקיץ" עם קאט דאנינגס, סדרת האנימציה של ארנולד שוורצנגר, הדרמה הרומנטית בכיכובם של ריאן גוסלינג וסטיב קארל ועוד.
ג'וזף גורדון-לויט יתאחד שוב עם נולן ב"עלייתו של האביר האפל"? (03.02.11)
גורדון-לויט הוא השני המצטרף לפרויקט מ"התחלה" של כריסטופר נולן: לפני פחות משבועיים הוא משך את טום הארדי לגלם את ביין.
אן האת'וואי וטום הארדי הצטרפו ל"עלייתו של האביר האפל" (20.01.11)
האת'וואי תגלם את סלינה קייל, הידועה אולי יותר בתור 'אשת החתול'; הארדי יגלם את 'ביין' וכריסטיאן בייל, חוזר כמובן לגלם את באטמן בשלישית.
שמועות: "עלייתו של האביר האפל" יצטלם במאי, והארדי יגלם את ד"ר סטריינג'? (21.11.10)
מייקל קיין טען כי כריסטופר נולן אמר: 'תסריט בינואר, מצלמים במאי, מסיימים בנובמבר'.
קולין פארל מבוקש עבור "זיכרון גורלי" (13.11.10)
סוני הציעו לפארל להצטרף לעיבוד מחדש של "זיכרון גורלי", אשר במקור כיכב בו ארנולד שוורצנגר.
טום הארדי מתאחד עם כריס נולן: הצטרף ל"באטמן 3" (16.10.10)
טום הארדי שהופיע בסרט "התחלה" של כריסטופר נולן, חוזר לשתף איתו פעולה גם בסרטו הבא: "באטמן 3".
ביקורת #2: התחלה (21.07.10)
"התחלה" הוא ללא ספק אחד הסרטים המורכבים והטובים ביותר שראו גיא ונטלי, ברמה גבוהה ומתוחכמת, עם עלילה מסובכת ומותחת.
ביקורת #1: התחלה (21.07.10)
יונתן דורון התרשם מאד מהעשיה של "התחלה" אך למרות הקטעים המהממים, בסופו של דבר אם לא אכפת לנו ממה שקורה, דבר לא יעזור.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
זעקות ואז שתיקה
זעקות ואז שתיקה
העורב
העורב
טוויסטרס
טוויסטרס
מקום שקט: היום הראשון
מקום שקט: היום הראשון