חדשות אודות
ג'ו קרנהן

Joe Carnahan

חדשות
"אנצ'רטד" - ביקורת: סרט מהנה בזכות הקסם של טום הולנד (18.02.22)
מעטים הם שחקני הקולנוע הצעירים שניחנו בכמות הקסם והכריזמה שיש לטום הולנד, והוא עושה את הסרט. מבחינה תסריטאית, הדמות שלו בסרט "אנצ'רטד" שטוחה לחלוטין אבל אותו הקסם שלו מהפנט את הצופה. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
אנטוניו בנדרס מצטרף אל טום הולנד, מארק וולברג בסרט ההרפתקאות "אוצר חבוי" (03.03.20)
אנטוניו בנדרס מצטרף אל טום הולנד ומארק וולברג בסרט ההרפתקאות "אוצר חבוי" (ש.ל.ר, Uncharted). את הסרט יביים רובן פליישר על פי עיבוד לסדרת משחקי הפלייסטיישן שהחלה ב-2007 ומכרה עד כה למעלה מ-41 מיליון עותקים.
בראדלי קופר שוב יחד עם קרנהן (14.02.10)
השחקן בראדלי קופר עשוי לעמוד שוב מול המצלמה של הבמאי ג'ו קרנהן במותחן "האפור", אחרי שעבדו יחד על "צוות לעניין". קרנהן כתב את התסריט עם איאן ג'פרס.
קדימון ראשון ל"צוות לעניין" (09.01.10)
בסרטו של ג'ו קרנהן מככבים בראדלי קופר בתור פייסמן, ליאם ניסן בתור חניבעל, כוכב "מחוז 9", שרלטו קופלי, בתור הולינג מאד, והמתאגרף קווינטון "רמפג'" ג'קסון בתור בי-איי.
תמונה ראשונה מתוך הסרט "צוות לעניין" (25.10.09)
בסרטו של ג'ו קרנהן מככבים בראדלי קופר בתור פייסמן, ליאם ניסן בתור חניבעל, שרלטו קופלי בתור הולינג מאד, וקווינטון "רמפג'" ג'קסון בתור בי-איי.
ליאם ניסן במגעים לגלם את חניבעל ב"צוות לענין" (10.06.09)
גם השחקן ליאם ניסן מנהל מגעים לככב בסרט "צוות לענין" על פי סדרת הטלויזיה הפופולרית, בתפקיד ג'ון "חניבעל" סמית', מנהיג החבורה.
בראדלי קופר במגעים לככב ב"צוות לענין" (09.06.09)
כוכב "בדרך לחתונה עוצרים בוגאס", בראדלי קופר, נמצא במגעים לככב בעיבוד לסדרת הלהיט, "צוות לענין", בתור הסגן טמפלטון "פייס" פק.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
העורב
העורב
טוויסטרס
טוויסטרס
מקום שקט: היום הראשון
מקום שקט: היום הראשון
דדפול & וולברין
דדפול & וולברין