חדשות אודות
אוליביה קולמן

Olivia Colman

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"וונקה" - ביקורת: סרט ילדים מתקתק, קסום ועם הברקות יפות גם למבוגרים (08.12.23)
"וונקה" בכיכובו של טימות'י שאלמיי הוא סרט מתקתק, קסום, עם הברקות יפות, בעיקר בחצי הראשון של הסרט. בכוונה מקפידים שהסרט מתאים לילדים, וזה דבר נכון, אך הוא גם פונה למבוגרים ויש הומור אבסורדי מוצלח. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"אף פעם לא מאוחר" - ביקורת: אמה תומפסון מדויקת, מצחיקה ומרגשת (14.07.22)
בסרט "אף פעם לא מאוחר" מככבת אמה תומפסון, והיא נפלאה: היא מדויקת, מצחיקה, מרגשת, ונהדר שהיא מקבלת הזדמנות להציג את יכולותיה המגוונות. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"הבת האפלה" - ביקורת: מדויק, יוצא דופן ובלתי מתפשר (16.12.21)
"הבת האפלה" הוא סרטה הראשון באורך מלא של מגי ג'ילנהול כבמאית וגם התסריט המשובח הוא פרי עשייתה. הבחירה בספר של פרנטה היא צעד אמיץ אך משתלם - והתוצאה מדויקת ויוצאת דופן. ביקורת סרט מאת דוראל אלטרס.
"הבאג של רון" - ביקורת: סרט חמוד ללא יחוד (22.10.21)
אפשר לומר שהסרט חמוד, אפילו בר הזדהות, אך "הבאג של רון" מרגיש לעיתים כאילו חסכו מהצופה רגעים של פחד או כאב, כשגם הסצנות ה"קשות" בסרט מגיעות לפתרון מהיר וכולם יוצאים שמחים ועליזים. ביקורת סרט מאת דוראל אלטרס.
פסטיבל הקולנוע ירושלים 2021: המלצות ואזהרות (22.08.21)
יונתן דורון וגל סדלינסקי סוקרים את הסרטים הבולטים בפסטיבל הקולנוע ירושלים 2021, שיפתח עם "איפה אנה פרנק" של ארי פולמן. בין הסרטים בסקירה: "השבר", "האי של ברגמן", "שני גברים וזבוב", "השחיין" הישראלי, "האב" עם אנתוני הופקינס ועוד.
הישראליות קלינהנדלר והנדלסמן-קרן יפיקו למגי ג'ינהול עם קולמן, ג'ונסון וסארסגארד (15.02.20)
הישראליות אסנת הנדלסמן-קרן וטליה קלינהנדלר יפיקו את סרט הביכורים של מגי ג'ילנהול, "הבת האבודה" (The Lost Daughter), שיככבו בו השחקנים אוליביה קולמן, דקוטה ג'ונסון, ג'סי באקלי ופיטר סארסגארד.
"המועדפת" - ביקורת סרט (04.02.19)
"המועדפת" שופע רגעים חזקים וקומפוזיצית תמונות מושכת ומעניינת. לעומת סרטים תקופתיים אחרים על בית המלוכה האנגלי/הבריטי הוא לא לוקח את עצמו ברצינות רבה מדי, מה שמשאיר אותו קליל וסוחף. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"אשת הברזל" - ביקורת (02.02.12)
הסרט כולו הוא המופע של מריל סטריפ, ואילו היה מדובר בשחקנית אנגליה אלמונית בתפקיד הראשי, ספק אם היינו רואים את הסרט, או שהיו עושים אותו בכלל.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המסע המטלטל לברלין
המסע המטלטל לברלין
על עשבים יבשים
על עשבים יבשים
קפיטאנו
קפיטאנו
האומץ להיות
האומץ להיות