חדשות אודות
פלורנס פיו

Florence Pugh

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"חולית: חלק 2" - ביקורת: לא רע כמו הראשון אלא רע בצורה אחרת (27.02.24)
בסרט "חולית: חלק 2" יש אפקטים מרשימים מאוד, צוות שחקנים גדול, ספר טוב להסתמך עליו, אבל לא אכפת לצופה מאף אחד ואין מתח דרמטי אמיתי. ממש עוברים מקטע לקטע בלי שיהיה עניין רב במה שיקרה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"אופנהיימר" - ביקורת #2: מספיק בשביל ללמוד קצת, לא מספיק בשביל להעמיק (22.07.23)
"אופנהיימר" עשוי בצורה שמנסה לעורר איזו ארשת חשיבות וחוויה "גדולה מהחיים" שאפשר לראות את התפרים - כלומר, להפריד בין הסאונד לבין הוידאו האבסטרקטי והתסריט שמלא במשפטי מחץ שלרוב לא מרגישים טבעיים. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"אופנהיימר" - ביקורת #1: הקטעים המעניינים נבלעים בבליל שעמום (20.07.23)
בסרט "אופנהיימר" של כריסטופר נולן ובכיכובם של קיליאן מרפי, מאט דיימון ורוברט דאוני ג'וניור, יש קטעים מעניינים, הסיפור אמור להיות מרתק, ויש רגעים טובים אבל הם נבלעים בבליל בלתי פוסק של רגעים משעממים ובזבוז זמן. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
קופות: הרכילות סביב "אל תדאגי יקירתי" נתנה לו בכורה יפה; "אווטאר" משך כ-30 מ"ד בהוצאה מחדש (26.09.22)
המותחן הפסיכולוגי "אל תדאגי יקירתי" בבימויה של השחקנית אוליביה ווילד ובכיכובם של פלורנס פיו, הארי סטיילס וכריס פיין, הכניס בבכורה 19.2 מיליון דולרים. "אווטאר" הוסיף 10 מיליון דולרים בצפון אמריקה ועוד 20.5 מיליון דולרים משאר העולם.
"האלמנה השחורה" - ביקורת: האקשן מרשים, הקומדיה והדרמה עובדות (09.07.21)
משהו במעבר לקומדיה מצליח להתגבר על הכבדות שנושא איחוד המשפחה מביא איתו לסרט "האלמנה השחורה", ולא ממש מתאים לסרטי מארוול, ועם זאת מטפל באופן מעניין בשאלות מהי משפחה, מה חשיבות הזיכרון ועוד. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"האלמנה השחורה" - טריילר: המרגלת הרוסיה נעזרת במשפחה להפלת המפעיל שלהם (10.03.20)
צפו בטריילר המלא שבו סקרלט ג'והנסון שבה לגלם את תפקיד "האלמנה השחורה" בסרט משלה, אשר עיקרו מתרחש אחרי אירועי "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" ולפני האירועים ההרסניים של "הנוקמים 4: סוף המשחק".
תחזית לזוכים באוסקר 2020 (02.02.20)
תחזיות הזכיה בפרסי האוסקר 2020 של יונתן דורון, שמלבד ההימור על "1917" בתור הזוכה בפרס הסרט, עמוסות בפרטי טריויה סופר-מעניינים על הקשר בין ברוס דרן לבין ריבר פיניקס, "הצבע ארגמן" ו"אומץ אמיתי", הארווי ויינשטין ורנה זלוויגר, ועוד.
"נשים קטנות" - ביקורת: הפקה מושקעת עם משחק מצוין (27.01.20)
"נשים קטנות" (2019) משלב בתוכו ערכים של אחווה, נתינה, פטריוטיות, רגישות לשונה ואיך אפשר בלי, אהבה. העיבוד החדש לא מביא איתו בשורה חדשה, מלבד הדגשה של הזווית הפמיניסטית על כל גווניה, אבל זו הפקה מושקעת עם משחק מצוין. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"האלמנה השחורה" - טיזר טריילר 2: עוד טיפ'לה רגעים חדשים (15.01.20)
"האלמנה השחורה" הוא סרט הממוקד בדמות שגילמה סקרלט ג'והנסון כבר עשור שלם ביקום הקולנועי של מארוול, שמצטרפים אליה כאן פלורנס פו, דיויד הרבור, רייצ'ל ווייז, או-טי פגבני וריי ווינסטון. צפו בטיזר טריילר השני.
"האלמנה השחורה" - טיזר טריילר מתורגם: מרגלת-העל מנסה להשלים עם עברה (04.12.19)
צפו בטיזר טריילר המתורגם הרשמי הראשון לסרט הקומיקס "האלמנה השחורה" המתמקד בדמות הנשית שגילמה סקרלט ג'והנסון כבר עשור שלם ביקום הקולנועי של מארוול.
"נשים קטנות" - טריילר מתורגם: הקלאסיקה הספרותית תחת ידיה של גרטה גרוויג (16.08.19)
הקלאסיקה הספרותית האייקונית מ-1868 של לואיזה מיי אלקוט, "נשים קטנות", מגיעה למסך הגדול בעיבוד חדש מאת השחקנית-במאית גרטה גרוויג מ"ליידי בירד".
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
קפיטאנו
קפיטאנו
האומץ להיות
האומץ להיות
ריאליטי
ריאליטי
מופאסה: מלך האריות 2
מופאסה: מלך האריות 2