קופות: בכורה טובה למותחן האימה "בלתי נראה"

"בלתי נראה". אליזבת' מוס.

"בלתי נראה". אליזבת' מוס.

מותחן האימה "בלתי נראה" של לי ואנל ("משודרג", "הרוע שבפנים 3") ובכיכובה של אליזבת' מוס ("סיפורה של שפחה", "מד מן") עלה בבכורה בצפון אמריקה (ובחלקים נחרבים של העולם), והתברג בה בצמרת טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע. הסרט עמד בציפיות והכניס 29 מיליון דולרים בקרב 3,610 בתי קולנוע, על פי הערכות. זה אמנם נמוך מהסרט הקודם ב'יקום המפלצות הקולנועי' של אולפני יוניברסל – הוא "המומיה" עם טום קרוז וראסל קרואו מלפני כמעט 3 שנים – אבל אין לו את זוהר הכוכבות של קרוז ושל קרואו, והוא עלה פחות מעשירית הסכום שלו (כ-7 מיליון דולרים במקום 125 מ"ד)! מהסיבה הזו, 31 מיליון הדולרים של בכורת "המומיה" היו אכזבה וקידמו אותו לגרוף רק כ-80 מ"ד בצפון אמריקה (השוק הכי רווחי לאולפנים), בעוד "בלתי נראה" רווחי מיומו (!) הראשון באקרנים (כמעט 10 מ"ד בבכורה ביום שישי). מחוץ לצפון אמריקה, "בלתי נראה" הוסיף עוד כ-20.2 מיליון דולרים מ-47 ארצות (כולל ישראל).

בהמשך הטבלה של סוף השבוע בצפון אמריקה, נחת סרט ההרפתקאות למשפחה "סוניק: הסרט" במקום השני עם תוספת של 16 מיליון דולרים בקרב 4,177 בתי קולנוע. בסך הכל ב-3 שבועות גרף הסרט 128.3 מיליון דולרים, שמביאים אותו צמוד למקום השני ברשימת הסרטים-מבוססי-משחק-הוידאו אשר הכניסו הכי הרבה בצפון אמריקה מכל הזמנים, אחרי "לארה קרופט: טומב ריידר" של שנת 2001 (עם 131.1 מ"ד). בראש הרשימה הזו אגב עומד "פוקימון: הבלש פיקאצ'ו" (144.1 מ"ד), וגם זה יעד ריאלי, אבל לקצת יותר מכמה ימים.

סרט המשפחה "קול קדומים" ירד ב-46.7 אחוזים בהכנסותיו והוסיף 13.2 מיליון דולרים בקרב 3,865 בתי קולנוע. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 45.9 מיליון דולרים. אחריו סרט המאנגה "אקדמיית הגיבורים שלי: עלייתם של הגיבורים" (ש.ל.ר, My Hero Academia: Heroes Rising) שהכניס בבכורה 5.1 מיליון דולרים בקרב 1,260 בתי קולנוע. וחותם את החמישיה העליונה קומדית הפעולה "בחורים רעים לתמיד" עם תוספת של 4.3 מיליון דולרים בקרב 2,708 בתי קולנוע. בסך הכל ב-7 שבועות גרף הסרט 197.4 מיליון דולרים.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?