קופות: בכורה חלשה ל"קדימה", ולא בטוח שבגלל מחלת הקורונה

"קדימה".

"קדימה".

סרט האנימציה-פנטסיה "קדימה" מבית פיקסאר, נכנס בבכורתו ישירות לצמרת טבלת שוברי הקופות בצפון אמריקה כמצופה ממנו, אבל עשה את זה עם סכום די נמוך של 40 מיליון דולרים בלבד בקרב 4,310 בתי קולנוע, על פי הערכות. זה סכום נמוך משל "קוקו" מבית פיקסאר גם כן (50.8 מ"ד) ומשל "זוטרופוליס" (75 מ"ד), ובקרב ציפיות האנליסטים נמצא הסכום הזה בגבול התחתון של הציפיות. יש שינמקו את הסכום הזה בבהלה סביב מחלת הקורונה, ברם לא נראה שיש לכך צידוקין: שאר הסרטים בעשיריה העליונה של טבלת שוברי הקופות בסוף השבוע די עמדו בציפיות מהם. באופק של סרטי הילדים-משפחה, לא נראית תחרות משמעותית קרובה ל"קדימה" והוא עוד יכול להכניס לפיקסאר ולדיסני סכום נאה. בשאר העולם, הכניס "קדימה" עוד כ-28 מיליון דולרים בקרב 47 ארצות, שאינן כוללות את איטליה, יפן וסין המשמעותיות.

את המקום השני בטבלה תפס מותחן האימה "בלתי נראה" עם ירידה לא רעה בכלל של 46.3 אחוזים בהכנסותיו בלבד, מהשבוע שעבר. זה התבטא בתוספת של 15.2 מיליון דולרים בקרב 3,610 בתי קולנוע. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 52.7 מיליון דולרים.

אחריו נכנסה דרמת הספורט "הדרך חזרה" (ש.ל.ר, The Way Back) בכיכובו של בן אפלק, שהכניסה בבכורה 8.5 מיליון דולרים בקרב 2,718 בתי קולנוע.

"הדרך חזרה (ש.ל.ר)". בן אפלק.

"הדרך חזרה". בן אפלק.

"סוניק: הסרט" הוסיף 8 מיליון דולרים בקרב 3,717 בתי קולנוע. בסך הכל ב-4 שבועות גרף הסרט 140.8 מיליון דולרים. וחותם את החמישיה העליונה "קול קדומים" עם תוספת של 7 מיליון דולרים בקרב 3,914 בתי קולנוע. בסך הכל ב-3 שבועות גרף הסרט 57.5 מיליון דולרים.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?