סדרת הילדים "ארתור" תרד מהמסך בשנת 2022 אחרי 25 עונות

"ארתור".

"ארתור".

סדרת הילדים הותיקה "ארתור" תרד מהמסך אחרי העונה הבאה שלה, היא העונה ה-25, שתשודר בארה"ב בחורף 2022. התסריטאית ויוצרת הסדרה קאת'י וו (על פי ספריו של מארק בראון) הודיעה בריאיון לפודקאסט 'למצוא את דורה וויניפר' (Finding DW, דורה וויניפר היא גילי בדיבוב העברי) של ג'ייסון סווימר (אחד ממדבבי הדמות באנגלית) כי הפקת העונה ה-25 כבר הסתיימה לפני שנתיים ומאז הסדרה לא חודשה בידי רשת השידור הציבורי בארה"ב (PBS). יצוין כי מאז העונה ה-20, העונות של "ארתור" מכילות פחות מ-10 פרקים סדורים (ועוד פרקי ספיישל; עונות 22-25 מכילות 4-3 פרקים כל אחת). רק העונה הראשונה של הסדרה מאוקטובר 1996 (בארה"ב) הכילה 30 פרקים, ושתי העונות שאחריה הכילו 20 ו-15 פרקים, כשמאז ועד העונה ה-19 כל עונה הכילה 10 פרקים.

"'ארתור' כבר לא נמצאת בתהליכי הפקה," אמרה בפודקאסט. "קיימנו את מסיבת הפרידה שלנו לפני שנתיים. אני חושבת [שרשת PBS] עשתה טעות. אני לא יודעת אם זו היתה בעיה ברייטינג או שהיתה הרגשה שצריך לסיים אותה. עבורי, 'ארתור' היתה נצחית, כאילו היא לעולם לא תסתיים – אבל היא כן הסתיימה – סיימנו את הפרק האחרון של עונה 25 כבר לפני שנתיים."

"ארתור" עלתה למסך בארה"ב כאמור באוקטובר 1996 (וכשנה מאוחר יותר עלתה בישראל, בנובמבר 1997). כולל פרקי הספיישל ופרקי העונה ה-25 מונה הסדרה 261 פרקים. היא סדרת האנימציה לילדים ששודרה במשך הארוך ביותר בהיסטוריה. לאורך השנים זכתה בארבעה פרסי סדרת הילדים המונפשת הטובה ביותר של האמי לשידורי היום (הראשון שבהם ב-1998, זוהי גרסה משלימה לפרסי הפריים-טיים המוכרים יותר של האמי). לאחר סיומה, היא צפויה להמשיך בשידורים חוזרים, הן ב'ערוץ הילדים' בישראל והן ב-PBS Kids בארה"ב.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?