"מחוברות" חודשה לעונה שניה

הוט מחדשת לעונה שניה את סדרת התעודה הפופולרית, "מחוברות", שיצרו דורון צברי ורם לנדס. טרם הוחלט האם המלוהקות הנוכחיות של הסדרה תמשיכנה כולן או חלקן גם לעונה החדשה, אם בכלל. מהוט מדווחים כי חברת ההפקה, קודה תקשורת, קיבלה מאות פניות מנשים המעוניינות להשתתף בתוכנית.

"מחוברות" היא סדרה יומית המורכבת מחמישה יומני וידאו אינטימים של חמש נשים בגילאים שונים, אשר משתפות את הצופים במתרחש בחייהן. חמש הנשים המשתתפות בסדרה הן חנה רטינוב בת ה-16 וחצי, תלמידת תיכון בחולון; אליזרין וייסברג, בת 22, המכנה את עצמה באופן המגוחך, "זרוב.קום, מותג אינטרנט" (בפועל היא סטודנטית ובלוגרית); ליאת בר און, בלוגרית בת 36, שמחפשת את הנסיך ורוצה נורא להביא ילד; דנה ספקטור, עיתונאית וטוריסטית בידיעות אחרונות, בת 37, נשואה לאלכס ואם לילדה בת שנתיים; ומירי חנוך, בת 42, אם ל-3 בנות ונשואה מחדש לשף אייל שני, בן זוגה ואביה של בתה הקטנה.

הוט מדווחת כי הסדרה נמצאת בראש טבלת הצפיות של הפקות המקור ב-HOT VOD (אבל זו לא כזאת חוכמה כשאין ממש הפקות מקור חדשות אחרות שהן לא תוכניות אירוח וכו'), כך שלא קשה היה לצפות לעונה חדשה.

רציתי מאד לכתוב על הסדרה הזו בכמה וכמה הזדמנויות, וכולן התפספסו לבסוף. אני מאד מחבב את הסדרה הזו, ובעיקר התרשמתי משלוש נשים: ספקטור, בר און ואמא של חנה רטינוב. ספקטור היא ללא ספק כוכבת התוכנית. זו שמהרגע הראשון כבשה את המסך, הציגה את כל חייה כמות שהם, ואפילו סיפקה קריינות וביאורים לכל אורך הדרך.

הופתעתי שלאורך הזמן התחלתי לחבב את ליאת בר און, בעיקר משום שאל כתביה לא התחברתי, ובפרקים הראשונים של הסדרה (לפני שהרשתה לעצמה להיות אמיתית לחלוטין מול המצלמה) היא הציגה עצמה כאדם קשוח ובלתי מתפשר שלא דחוף לא כלום, ומהר מאד חשפה את האמת והציגה את פרצופה האמיתי והמרגש.

הבחירה ברטינוב הצעירה לסדרה היא תמוהה-משהו בעיני. ילדה בת 16 שלא מבינה מימינה ומשמאלה ורק מפחדת לחוות היא לא חומר מענין. אם כבר, הדבר הכי מענין בחייה הוא שיקוף ההפקרות של הנוער בימינו (לא שאני קורא לאף אחד ספציפי מופקר/ת). אבל אימה של הילדה היא אישה מאד מאד מעניינת עם תובנות מאד עגומות וקשות על החיים, שלא באות מספיק לידי ביטוי דרך המצלמה שאוחזת מולה בתה לפרקים. כל רגע מסך של הבת והאם שווה זהב.

אל מירי חנוך לא מצאתי דרך להתחבר והיא גם לא קיבלה כל כך הרבה זמן מסך, ואילו וייסברג הצעירה שיקפה את עצמה בבירור ממול איזו-שהיא בבואה מעצבנת של מי שכאילו הכינה את כל דבריה רגעים קודם על הכתוב, שיננה מול המראה, ועכשיו יורקת על המסך. קראתי קצת בעבר את כתביה של וייסברג, ואני יודע משם שיש יותר בבחורה הזו ממה שהיא מציגה על המסך, וחבל הוא שלא הרשתה לעצמה להשתחרר.

אם כן, נחזור לענין. יש גישושים מצד הוט לגבי הוספתם של גברים לסדרה, או אפילו יצירת סדרת בת שבה יככבו רק גברים, אך יחד עם זאת אין שום דבר קונקרטי. העונה הראשונה והנוכחית של "מחוברות" צפויה להישאר על המסך עד תחילת ספטמבר, ורק אז ככל הנראה יחליטו בהפקה כיצד להתקדם עם העונה השניה. יש להזכיר שצילומי העונה הנוכחית ארכו כחצי שנה.

לינור

האם ידוע היכן נעשים האודישנים לעונה ה2?

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?