כוכב "ממזרים", כריסטוף וולץ, יככב גם ב"דבור הירוק"

כוכב "ממזרים חסרי כבוד", כריסטוף וולץ, אשר גורף תשבוחות רבות על הופעתו בסרט (כולל פרס לשחקן הטוב ביותר מפסטיבל קאן), הצטרף לקאסט של סרט הפעולה הקומי "הדבור הירוק" (ש.ל.ר, Green Hornet) בתור האיש הרע, צ'ודנופסקי. השחקן האוסטרי נכנס לתפקיד רק שבוע אחרי שניקולס קייג' הודיע כי הוא פורש מהמשא ומתן על תפקיד זה, משום שלא הצליח להגיע להסכם עם האולפנים.

את התסריט לסרט "הדבור הירוק" כתב סת' רוגן (על פי תוכנית רדיו משנות ה-30, שהפכה מאוחר יותר לסדרה בכיכובו של ברוס לי), שגם יככב בתור הדמות הראשית של מוציא לאור של עיתונים ביום – ולוחם פשע במסיכה בלילות. הכוכב האסייתי ג'יי צ'או יכנס לנעליו של ברוס לי ויגלם את עוזרו הנאמן ומומחה אמנויות הלחימה של הדבור, קייטו; וקמרון דיאז תגלם את מושא אהבתו של הדבור.

את הסרט יביים מישל גונדרי, ועל אף שתאריך היציאה שלו לאקרנים נדחה מהקיץ שיבוא ל-17 בדצמבר, 2010 (בארה"ב) מפאת בעיות ליהוק, נראה שעתה משהושלם הקאסט המרכזי, תוכל ההפקה לצאת לדרך עוד בקרוב.

ביקורות לסרט "ממזרים חסרי כבוד", בו מככב בימינו וולץ – שלי ושל יונתן דורון – תפורסמנה מחר (ד') לקראת צאתו של הסרט לאקרנים בארץ. וולץ הגיע לביקור עם במאי הסרט, קווינטין טרנטינו, ביום ראשון האחרון והיום תתקיים מסיבת עיתונאים בהשתתפות השניים.

שיוכים: חדשות סרטים
Gil15

במסיבת העיתונאים עם טרנטינו, וולץ פירסם הודעה על כך שהצילומים לסרט יחלו בשבוע הבא.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?