טרנטינו בישראל: "אני חושב שטאבו נועדו שיפרו אותם"

קווינטין טרנטינו, במסיבת העיתונאים לכבוד ממזרים חסרי כבוד. צילום: רפי דלויה

קווינטין טרנטינו, במסיבת העיתונאים לכבוד ממזרים חסרי כבוד. צילום: רפי דלויה

במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום במלון דן בתל אביב, אמר קווינטין טרנטינו, במאי הסרט "ממזרים חסרי כבוד", כי היה לו חשוב להגיע עם הסרט הזה לישראל, ביחוד לאור המנהג שלו לבקר בשתי מדינות שמעולם לא ביקר בהן ולקיים בהן את הפרימיירה לסרטיו. עם טרנטינו הגיעו המפיק לורנס בנדר, ואחד מכוכבי הסרט, כריסטוף וולץ.

"אני חושב שטאבו נועדו שיפרו אותם." אמר טרנטינו בתגובה לטענה כי אולי לא היה צריך לגעת בטאבו על השואה ומלחמת העולם השניה. [ספוילרים] "זהו סרט הרפתקאות. אני מתעסק בשואה באמצעות שושנה, ובאמצעות האיש הזה [מצביע על וולץ. א.ש.] שושנה מיצגת את כל האנשים שעשו דברים שאף אחד לא ידע עליהם במלחמה. אנשים לא ידעו שהיא מתה, הם פשוט יניחו שהיא מתה בחווה. חישבו על זה שיש מאות אלפי אנשים כאלה." [/ספוילרים]

מימין: לורנס בנדר, קווינטין טרנטינו וכרטיסוף וולץ. צילום: רפי דלויה

מימין: לורנס בנדר, קווינטין טרנטינו וכרטיסוף וולץ. צילום: רפי דלויה

וולץ הסביר את גילום דמותו של הקולונל הנאצי, האנס לנדה: "לא גילמתי נאצי. הלבוש דאג לזה. נאצי הוא משהו שאני לא יודע מהו בדיוק, הוא כוללני מדי, ואני לא יכול לשחק משהו כזה. אי אפשר לשחק אהבה."

לתשומת לבכם, כתבה זו תמשיך להתעדכן במהלך היום, אז אל תשכחו לחזור ולבדוק שינוים. פורסמו רשמים שלי ממסיבת העיתונאים. יותר פרשנות והא-ודא, מאשר ציטוטים. לחצו כאן לקריאתם.

שיוכים: חדשות סרטים

[…] עדכון: טרנטינו נחת בארץ עם כריסטוף וולץ ולורנס בנדר. לחצו כאן לקרוא אודות הביקור. […]

[…] של "ממזרים חסרי כבוד" עוד יכולתי להסתדר (טרנטינו חוזר וטוען שזהו סרט הרפתקאות וכלל לא סרט על המלחמה), אך רחוקה […]

[…] עוד אין תאריך הפצה רשמי לסרט בבתי הקולנוע בישראל, אבל ברור שאצלנו כל דבר שקשור לשואה ולמלחמת העולם השניה הוא בעל קהל יעד מוצק. לשם השוואה, גם הקומדיה-מתח "ממזרים חסרי כבוד" היתה הצלחה מסחררת בארץ, ואנחנו נחשבים לאחד השווקים המצליחים ביותר של הסרט (אולי גם לכן טרנטינו הגיע ביחד עם כריסטוף וולץ בזמנו ארצה). […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?