מאסר על תנאי לאסי דיין

מאסר על תנאי וקנס בסך 2,000 ש"ח נגזרו היום (א') על השחקן והיוצר, אסי דיין, שהורשע במסגרת עסקת טיעון בתקיפתה של בת זוגו לשעבר. תקופת המאסר על-תנאי שגזר בית משפט השלום בתל אביב עומדת על שמונה חודשים באם יעבור עבירות של פגיעה בגוף, וארבעה חודשים אם יעבור עבירות איומים.

נגד חתן פרס אופיר 2009 למפעל חיים הוגש כתב אישום על תקיפתה של בת זוגו ב-27 במארס, בעודה בהיריון מתקדם. על פי כתב האישום, דיין דחף אותה, נטל סכין מטבח ורדף אחריה עם הסכין בידו, ואף איים כי ישחט אותה וכי לא תצא מהמקום בחיים. אחר כך היכה אותה בעזרת הסכין ופצע אותה. עוד עלה מכתב האישום כי דיין חבט בפניה של בת זוגו באגרופו ומשך בשיערה תוך שהוא מרתק אותה לספה בביתם; ואף הפיל אותה מספר חודשים קודם לכן לרצפה בנמל תעופה באיטליה, בעט בה בכל חלקי גופה וגרם לה לסימני חבלות.

"התנצלתי," אמר דיין בצאתו מבית המשפט, "ביקשתי סליחה. הודיתי במקום. זו היתה חצי שנה של תלאות ומעצרים כאילו אני אנס סדרתי."

[…] קרן אלן הגישה תביעת דיבה בבית משפט השלום בתל אביב ודרשה פיצוים על סך 400 אלף ש"ח מגיא פינס, מחברת ההפקה שלו ומ-HOT. אלן היא בת-זוגו לשעבר של השחקן והיוצר אסי דיין, אשר בעקבות תלונתה במשטרה, הודה והורשע דיין בתקיפה ובאיומים. […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?