זוגתו לשעבר של אסי דיין תובעת 400 אלף ש"ח מגיא פינס והוט

קרן אלן הגישה תביעת דיבה בבית משפט השלום בתל אביב ודרשה פיצוים על סך 400 אלף ש"ח מגיא פינס, מחברת ההפקה שלו ומ-HOT. אלן היא בת-זוגו לשעבר של השחקן והיוצר אסי דיין, אשר בעקבות תלונתה במשטרה, הודה והורשע דיין בתקיפה ובאיומים.

באמצעות עו"ד אמיר טיטונוביץ' טוענת אלן בתביעה, כי בכתבה ששודרה בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" בעקבות מעצרו של דיין במארס האחרון, פורסם כאילו היא "בחורה מטורפת, מטרידה סדרתית". אלן טוענת כי היא הוצגה בכתבה כשקרנית, מטורפת, מטרידה סדרתית, מתחזית, פנטזיונרית, מי שאינה קשורה למציאות והחיה בעולם הדמיון, מי שמנצלת רגעי חולשה של בני אדם לתועלתה האישית ולשם הפקת רווח ופרסום לעצמה, אובססיבית, בחורה מסוכנת שיש להישמר מפניה, שכלל לא היתה בת-זוגו של דיין, וכי "כבר שנתיים היא רודפת אחריו ומנצלת את הרגעים החלשים שלו". בכתבה צוטטו מקורבים לאסי דיין שביקשו לא להזדהות, עקב חששם כי "הבחורה תטריד גם אותם", שכן היא הטרידה בעבר כביכול גם את יהונתן גפן.

אלן מציינת כי פינס לא נקב בשמה במפורש, אך בתוכנית השמיעו את קולה המיוחד, באופן שהמכיר אותה יכול לזהותה בנקל, לפי גוון קולה, מבטאה והילוך דיבורה המיוחד. כמו כן הוקרן במסגרת הכתבה סרט ארכיון, שבו היא נראית לצידו של דיין.

רצון הנתבעים לפגוע בה לפי התביעה נובע מרצונם לסייע לאסי דיין, שסדרת הדרמה בכיכובו, "בטיפול", משודרת בערוץ HOT3.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?