שוברי קופות 19.04.10 (עודכן): "קיק אס" מאכזב; "הדרקון הראשון שלי" כמעט חוזר לפסגה

מתוך קיק אס.

מתוך קיק אס.

עדכון עם המספרים הסופיים: בסופו של דבר, "קיק אס" הצליח להתעלות על "הדרקון הראשון שלי", כאשר גרף 19.829 מיליון דולרים, ואילו הדרקון גרף 19.633 מיליון דולרים. אפילו לא הפרש של 200 אלף דולרים…

הכתבה המקורית: "הדרקון הראשון שלי" חזר בשבוע הרביעי שלו, על פי הערכות, לפסגת טבלת שוברי הקופות עם רווח של 20 מיליון דולרים נוספים שהצטברו כבר לקרוב ל-160 מיליון דולרים. "קיק אס" המגניב שמאד אהבתי (ופתח אצלנו שבועיים לפני ארה"ב), החוויר אפילו במונחים של סרטים בדירוג R החמור, ופתח עם קצת פחות מ-20 מיליון דולרים. הסרט קודם ביחסי ציבור גבוהים יחסית, ואף זכה לאהדת המבקרים האמריקאים, אך בכל זאת איכזב. יתכן שעם כניסתם של המספרים הסופיים, יתהפכו המקומות של הדרקון ושל הקיק, אבל עדין מדובר במספר נמוך יחסית.

הקומדיה "דייט לילי" גרפה בסוף השבוע השני שלה תוספת של 17.3 מיליון דולרים על פי הערכות, והמצבור שלה עומד כרגע על 50 מיליון דולרים. בנוסף, נדחקה קומדית הכוכבים "למות מלוויה" (ש.ל.ר, Death at a Funeral) למקום הרביעי, עם פתיחה של 17 מיליון דולרים סבירים בלבד. "התנגשות הטיטאנים" חותם את החמישיה העליונה עם תוספת של 15.8 מיליון דולרים למצבור שעומד על 132 מיליון, אך אם להקביל את זה למונחי סרטים לא-תלת-מימדיים כפי שראוי היה להקרין אותו, מדובר היה בהרבה פחות כסף.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?