שוברי קופות 12.04.10: פיי וקארל כמעט מדיחים את וורת'ינגטון

טינה פיי עם סטיב קארל. מתוך דייט לילי.

טינה פיי עם סטיב קארל. מתוך דייט לילי.

הקומדיה "דייט לילי" בכיכובם של סטיב קארל וטינה פיי, פתחה עם 27.1 מיליון דולרים והצליחה להדיח את "התנגשות הטיטאנים" מפסגת טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע. לסרט בכיכובו של סאם וורת'ינגטון, חסר פחות מרבע מיליון דולר על מנת להחזיק בשבוע השני שלו במקומו בצמרת, כך על פי הערכת הרווחים, אך על כל פנים, מדובר בירידה של למעלה מ-56 אחוזים מהשבוע שעבר. "הדרקון הראשון שלי" הצליח להישאר צמוד-צמוד לשני הקודמים, משהוקרן ב-4,007 בתי קולנוע (ההפצה הרחבה מבין השלושה) וגרף 25.3 מיליון דולרים נוספים למצבור שלו, העומד בשבוע השלישי על 133.9 מיליון.

קומדית השחורים של טיילר פרי, "למה גם אני התחתנתי שוב" (ש.ל.ר, Why Did I Get Married Too?), לא הצליחה לעמוד מול "דייט לילי", והסתפקה ב-11 מיליון דולרים נוספים למצבור של 48.5 מיליון דולרים בשבועיים. מדובר בצניחה של 63 אחוזים כמעט מהשבוע הקודם. "השיר האחרון" עם מיילי סיירוס, חתם את החמישיה העליונה עם 10 מיליון דולרים נוספים למצבור של 42.4 מיליון בשבועיים.

עדכון: בסופו של דבר, "דייט לילי" פתח עם 25.2 מיליון דולרים (מספר סופי), שלא הספיקו עבורו לעקוף את "התנגשות הטיטאנים", שגרף עוד 26.6 מיליון. "הדרקון הראשון שלי" הסתפק ב-24.9 מיליון דולרים.

שיוכים: שוברי קופות
רן לויטה

שלום, השאלה שלי לא קשורה לנושא שעליו כתבת אך בכל זאת אם תוכל לענות לי אני אשמח מאוד.

יש שני סרטים שהיו אמורים לצאת בשבועיים האחרונים אך בפועל הם לא מוקרנים עדיין בארץ, מדובר ב "לגיון המלאכים" ו "עונת המכשפות", יש לך מושג מדוע הם עדיין לא עלו לאקרנים ויותר חשוב מתי הם אמורים לצאת בכל זאת אם בכלל.

תודה רבה מראש

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?