מאושר: אילן דה פריס מונה לסמנכ"ל תוכן "רשת"

אילן דה פריסיש אישור רשמי: אילן דה פריס, לשעבר מנכ"ל סינמטק ירושלים, מונה לתפקיד סמנכ"ל התוכן של זכיינית ערוץ 2, רשת. דה פריס נכנס במקומה של שירה מרגלית, לתפקיד שלא אויש כבר שלושה חודשים. תחום התוכן של הזכיינית הוא יחסית מסובך, לאחר צרור של חוסר הצלחות בחודשים האחרונים. כרגע רשת דוחפת את הקומדיה "אחד העם 101", אך זו טרם עלתה לשידור והוכיחה את כוחה.

דה פריס שימש בעבר כסמנכ"ל התוכן של טלעד, בימים שעוד היתה זכיינית של ערוץ 2 גם כן, והיה הפרויקטור שלה לקראת המכרז השני של ערוץ 2, בו גם הפסידה טלעד לרשת ולקשת ונותרה מחוץ לשידור בערוץ. הוא נמנה על מקימי בית הספר סם שפיגל לקולנוע בירושלים, ושימש עד דצמבר האחרון בתור מנכ"ל סינמטק ירושלים, כאמור.

"אני שמח על הצטרפותו של אילן דה פריס להנהלת החברה," אמר מנכ"ל רשת, אבי צבי. "רשת נמצאת בתנופת יצירה גדולה ואיכותית וניסיונו הרב של דה פריס ביצירה הישראלית המקורית בכלל, ובטלויזיה המסחרית בפרט יהוו נדבך חשוב בהשגת היעדים האסטרטגיים של רשת."

דה פריס אמר כי "אני שמח לחזור לעבודה בטלויזיה המסחרית בעיקר משום שמדובר באתגר גדול, זאת על רקע השינויים העצומים בעולם התקשורת והשידור, האתגר להיות שותף מרכזי בעיצוב העתיד התקשורתי והתרבותי בישראל. לרשת היסטוריה מפוארת, זוהי תחנה דינמית עם רקורד מרשים ואני משוכנע שאבי צבי יחד עם ההנהלה יצעיד את התחנה למעבר המיוחל לשבעה ימי שידור בשבוע."

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?