שירה מרגלית פרשה מ"רשת"

המשנה למנכ"ל זכיינית ערוץ 2, "רשת", וסמנכ"ל התוכן, שירה מרגלית, הודיעה על פרישתה מהתפקיד. הסיבה הרשמית בגללה הודיעה מרגלית על פרישתה בפני מנכ"ל הערוץ, אבי צבי, היא עומס: "אני מרגישה שהשנה האחרונה היתה עמוסה מדי עבורי בשלל האירועים שפקדו אותי ושאני זקוקה למנוחה ולפסק-זמן," אמרה מרגלית. "אני עוזבת את תפקידי אחרי שנתיים מאד אינטנסיביות בכל המובנים. לצד האירועים מתמודדת תעשית הטלויזיה, ורשת בתוכה, עם אחד המשברים הכלכליים הגדולים בתולדותיה."

כזכור, שמה של מרגלית עלה לכותרות הארציות כאשר 'זכתה' להיות ברשימת החיסול של דודו טופז. עם זאת, גורמים בענף מקשרים את פרישתה של מרגלית דווקא לעניינים מקצועיים לחלוטין: הזכיינית רשת סבלה בשנת 2009 מהפסדים בגובה 60 מיליון ש"ח. חילופי ימי השידור בין קשת לרשת וירידתה של הזכיינית לשלושה ימי שידור אמורים היו להיטיב עימה, אך עדין נמצאת הזכיינית בהפסדים של מיליוני ש"ח. הסדרות שהעלתה רשת לשידור זכו לאכזבה ולביקורת, ובין אלו "הכל דבש", "פרויקט מסלול", והעונה החדשה של "שבוע סוף!" שהורדה בטרם עת.

[…] תפקיד סמנכ"ל התוכן של רשת לא מאויש כבר קרוב לחודש ימים, מאז פרשה שירה מרגלית. […]

[…] התפקיד ברשת אינו מאויש מזה קרוב לשלושה חודשים, כאשר שירה מרגלית פרשה ממנו. מאז הספיקו לצוץ שמועות כי יואב צפיר לבית 'טדי הפקות', […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?