ליהוקים: וינס ווהן, ג'ון פאבריו, ג'וד לאו, אנה פאריס, ניקול קידמן

וינס ווהןוינס ווהן, ג'ון פאבריו, וג'ייסון בייטמן הצטרפו כולם לשחק בקומדיה "נסיגה בצמד" (ש.ל.ר, Couples Retreat). הסרט, בבימויו של פיטר בילינגסלי על פי תסריט של פאבריו עצמו, מספר על ארבעה זוגות שיוצאים לנפוש בשמורת טבע על אי טרופי. לכל זוג יש את הסיבה שלו להגעתם לאי, אך מסתבר להם שמשחק שיפור הזוגיות שלהם על האי הוא חובה.

—–

ג'וד לאו עומד לחתום עם גיא ריצ'י להיות דוקטור ווטסון בעיבוד שלו ל"שרלוק הולמס". לאו מצטרף לרוברט דאוני ג'וניור ומארק סטרונג.

—–

לוק ווילסון הצטרף לסרט דרמה עצמאי המספר את תולדותיה של תעשית הפורנו באינטרנט. הסרט, "מתווכים" (ש.ל.ר, Middle Men), מתחיל צילומים בעוד חודש בדיוק בפיניקס, בבימויו של ג'ורג' גאלו.

—–

אנה פאריסביל היידר ואנה פאריס יתרמו קולם לסרט האנימציה בתלת מימד, "מעונן עם סיכוי לכדורי בשר" (ש.ל.ר, Cloudy With a Chance of Meatballs). הצמד מצטרף לשורת השחקנים המובחרת של ג'יימס קאן, אנדי סמברג, מיסטר טי, ברוס קמפבל וטרייסי מורגן בסרט המספר על יזם (היידר) שינסה למצוא דרך לגרום לחייהם של כולם להשתפר. פאריס תגלם חזאית קופצנית שמסתירה את חכמתה בעטות השמחה.

—–

ימים ספורים אחרי שהוכתרה כשחקנית הכי פחות משתלמת לסרט, ניקול קידמן הצטרפה כמפיקה וכוכבת סרט פעולה-הרפתקני בשם "הפלא השמיני" (ש.ל.ר, The Eighth Wonder) מבית פוקס. תסריט עדין אין, אבל הצעה כללית של סיימון קינברג יש, המורה על משהו שבין "שודדי התיבה האבודה" לבין "זהות כפולה" והמשכיו.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?