תוכנית הגמר של "מאסטר שף 2" רושמת שיא בטלויזיה המסחרית

"מאסטר שף".

"מאסטר שף". הזוכה אבי לוי.

היסטוריה: תוכנית הגמר של "מאסטר שף" העונה השניה, הפכה בשבת לתוכנית המציאות הנצפית ביותר בתולדות הטלויזיה המסחרית, עם רייטינג שיא של 46.1% בקרב האוכלוסיה היהודית ו-40.5% בקרב כלל האוכלוסיה (כ-1.4 מיליון צופים). עבור "מאסטר שף" זוהי שבירת השיא שקבעה בעצמה בעונתה הראשונה (41.6% בנובמבר אשתקד). מאז החלו מדידות הרייטינג בשנת 1999, לא רבים המשדרים שהצליחו להגיע לנתונים שכאלה, ושיא כל הזמנים עדין שמור לשידור אירוויזיון 1999 עם 48.2 אחוזים מהאוכלוסיה היהודית. יחד עם זאת, ברגע השיא של תוכנית סיום "מאסטר שף 2", בו נקבע מיהם שני המועמדים הסופיים (שעה 22:35), צפו 50.4% – שהוא כן הנתון הגבוה בהיסטוריה של המדידות.

העונה זכה המתמודד אבי לוי, בן 35 מירושלים, שיקבל מלגה של 200 אלף ש"ח, סדנת בישול עם שף צרפתי, חופשה ועוד. לוי גבר על אליהב שאשון ועמנואל רוזנצווייג, שהגיעו למקומות השני והשלישי בהתאמה. 'ברייק' הארוחה המנצחת רשם רייטינג של 47.6%. לפי קשת, זהו ברייק הפרסומות עם הרייטינג הגבוה ביותר אי פעם.

לשם השוואה, גמר "האח הגדול 2010" זכה ל-40.9%, וגמר "כוכב נולד 9" זכה ל-40.6%. תוכנית הפתיחה של "מאסטר שף 2" רשמה 28.5% רייטינג בקרב כלל האוכלוסיה, ובמהלך העונה שמרה תוכנית הריאליטי על ממוצע רייטינג גבוה יחסית של 28.2% בקרב כלל האוכלוסיה.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?