הסדרה הישראלית "עספור" נמכרה לעיבוד אמריקאי

"עספור". שלום מיכאלשווילי, חנן סביון, עוז זהבי, גיא עמיר.

"עספור". שלום מיכאלשווילי, חנן סביון, עוז זהבי, גיא עמיר.

שוב הוט מודיעה על מכירת סדרת מקור שלה ימים ספורים לפני בכורת העונה השניה: הזכויות להפקת עיבוד של הדרמה "עספור" של גיא עמיר וחנן סביון נרכשו בידי חברת ההפקה של ג'ון וולס ("חסרי בושה"-גרסת ארה"ב, "הבית הלבן"), לבית אולפני האחים וורנר.

על העסקה ניצחו הדס מוזס-ליכטנשטיין, מנהלת הפיתוח העסקי הבינלאומי של סוכנות ADD; ואדם ברקוביץ', ראש מחלקת הטלויזיה בסוכנות CAA האמריקאית. ראש מחלקת הטלויזיה בחברתו של וולס, אנדרו שטרן, יגיע לפרימיירת העונה השניה של "עספור" כאן בארץ ביום א' (23.10); ובעתיד, סביון ועמיר ינדדו עם מנהלת הדרמה של HOT לארה"ב, מירית טובי, על מנת לפגוש את כותבי העיבוד האמריקאי.

"עספור" מספרת על ארבעה צעירים ירושלמים שמתגוררים בשטח ששוויו עצום, וכדי להישאר בעליו – נאלצים לשלם חוב גבוה גם כן. העונה החדשה (החל מה-24.10) תשודר אחת לשבוע (בין היתר בגלל עלויות ההפקה הגבוהות של צילומה בחו"ל), וישובו לככב בה שלום מיכאלשווילי, עוז זהבי, אפרת דור, עמיר וסביון, עם המצטרפות החדשות גל גדות ואור גרוסמן.

זוהי הפעם הראשונה שסדרה נמכרת לחברת הפקה אמריקאית ולא לרשת שידור. לפני פחות מחודשיים, מכרה HOT את סדרת המתח "תמרות עשן" לרשת NBC.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?