צ'ידל יחליף את האוורד ב"איירון מן 2"

דון צידלהשחקן דון צ'ידל נכנס לנעליו של הקולונל ג'יימס "רודי" רודס ב"איירון מן 2", במקום טרנס האוורד. קולונל רודי הוא חברו הטוב ביותר של טוני סטארק (איירון מן) ורחשושים בהוליווד אומרים שכבר בסרט ההמשך, רודי אמור לעטות שריון משל עצמו, כמו בקומיקס: "מכונת המלחמה" הוא השם לגיבור המשנה בשריון.

הקרב על האיירון השני החל מיד עם הצלחתו המסחררת של "איירון מן" השנה, כשהחלו לצוץ שמועות ש"מארוול", בעלת הקומיקס והחברה המפיקה, מתכוונת למתן את ההשקעה שלה בסרט ההמשך. רק לאחרונה נמנעה מארוול מלאכזב את המעריצים כשהחתימה גם לסרט השני את במאי הראשון, ג'ון פאבריו.

לפי מקורות של ההוליווד רפורטר, היו הפרשים משמעותיים בין ההשתכרות שציפה לה האוורד מהסרט השני לבין זו שמארוול היתה מוכנה להעניק. במארוול אוהבים את צ'ידל וסימנו אותו לפרויקט כלשהו, ועכשיו נמצא הפרויקט הזה.

"איירון מן 2" מיועד לבתי הקולנוע באמצע 2010. פאבריו כאמור יביים, על פי תסריט של ג'סטין ת'רוד. רוברט דאוני ג'וניור וגווינת' פלטרו צפוים לשוב גם בסרט ההמשך, אמנם אין עדין משהו חתום.

שיוכים: חדשות סרטים
גאסר

ראה כאן איך לכתוב ולבטא את שם התסריטאי…
http://www.apple.com/trailers/weinstein/dedication/

אלי שגב

נפלאות האנגלית.

[…] אולפני מארוול החתימו את סמואל ל. ג'קסון לתשע הופעות בתור ניק פיורי, איש מנגנון הבטחון-ריגול "שילד" (S.H.I.E.L.D) בהמשך להופעת האורח שלו ב"איירון מן". ג'קסון הביע בעבר חששות כי ילוהק שחקן אחר לתפקיד במקומו, בדומה לליהוק של דון צ'ידל במקום טרנס האוורד. […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?