פוסטר חדש ופרטי עלילה חדשים על "עלייתו של האביר האפל"

הסרט "עלייתו של האביר האפל" (ש.ל.ר, The Dark Knight Rises) התחדש בפוסטר-טיזר חדש, ועל הדרך, התחיל לצבור פרטים חדשים על העלילה בדרכים שונות. על פי השמועות, במאי הסרט כריסטופר נולן, סירב רוב הזמן לגלות לשחקנים שלו את סוף הסרט, ובריאיון חדש לעיתון אמפייר, מסר כי "כולו עוסק למעשה בסיום סיפורם של באטמן ושל ברוס וויין. השארנו אותו [באטמן] במקום מאד לא-בטוח. אולי להפתעתם של אנשים, סיפורנו מתחיל מנקודה מתקדמת יותר למדי – 8 שנים אחרי 'האביר האפל'. אז הוא ברוס וויין מבוגר יותר; הוא לא במצב מצוין."

בסרט השלישי והחותם של טרילוגית הבאטמן של נולן (הבמאי הבטיח כי לא יעשה עוד סרטי באטמן) – כריסטיאן בייל וגארי אולדמן חוזרים לתפקידי המפתח בלוחמה בפשע, והמצטרפים החדשים הם אן האת'וואי, ג'וזף גורדון-לויט ("50/50", "התחלה") לכוחות הטוב; וטום הארדי ("התחלה") כגיבור הרע של העלילה, ביין. "הוא בחור גדול עם [מחשבה] קלינית במיוחד, במובן שסגנון הלחימה שלו מבוסס ומוכוון על פי תוצאה," מסר הארדי. "זה לא בשביל הלחימה. זה בשביל הקטל. הסגנון הוא של ידיים גדולות, רגליים גדולות, זה מבחיל. הכל ממניפולציות ועד ריסוק גולגלות, ריסוק צלעות, בעיטות לשוקיים ולברכיים ולצווארים ולעצמות הבריח ושבירת ראשים ולקרוע בתי חזה עם אגרופיו, ולקרוע החוצה עמודי שדרה. הוא טרוריסט הן מנטלית והן בפעולות ברוטאליות." נולן הוסיף: "עם ביין, אנו מנסים לתת לבאטמן אתגר שבו לא נתקל עוד. בבחירתנו ברשע ובבחירתנו בסיפור, אנחנו בוחנים את באטמן גם פיזית וגם מנטלית."

מלבד הריאיון הזה, נולן הקרין לפני סוף השבוע בצפיה מוקדמת, קטע בן כמעט 8 דקות מהסרט אל מול עיניהם של אנשי תעשיה ומנהלים בכירים בקרב אולפני הקומיקס DC, שיצאו מההקרנה מרוצים מאד. הקטע הציג את ביין, הכיל מרדף מחוץ לגבולותיה של העיר גותהם וכרוך בו מטוס. יש האומרים שהקטע הזכיר בהקשרו את סצינת הפתיחה של "האביר האפל" בה הג'וקר שודד בנק.

ואחרי שלמדנו קצת על העלילה, הנה הפוסטר החדש:

"עלייתו של האביר האפל"

"עלייתו של האביר האפל"

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?