"התנגשות הטיטאנים 2" – טריילר

סרט ההמשך "התנגשות הטיטאנים 2: זעם הטיטאנים" התחדש בקדימון טריילר ראשון, בתזמון קצת משונה – ממש רגע אחרי ששוחרר הקדימון של "עלייתו של האביר האפל", גם הוא מבית אולפני האחים וורנר. שניהם סרטי פעולה, שאמנם אינם מתחרים על אותה משבצת זמן בבתי הקולנוע (הפרש של שלושה חודשים בערך, כאשר "הטיטאנים" מתוזמן לשלהי מארס 2012), אבל ללא ספק "האביר האפל" הוא אחד הסרטים היותר מדוברים ומצופים שיש בשנה הקרובה, כך שההייפ סביבו עשוי למזער את ההייפ סביב "הטיטאנים". סאם וורת'ינגטון, רייף פיינס וליאם ניסן חוזרים לככב. תהנו:

גאסר

ממש לא תזמון משונה, אין בכלל קשר לאביר האפל. זוהי העונה שבא עולים כל הקדימונים לסרטי הקיץ של שנה הבא. נראה לך שגם ההוביט וכל מלא הקדימונים שיצאו לאחרונה, שייכים לתזמון גרוע??

אלי שגב

הייתי מצפה שאותו אולפן לא ישגר לאינטרנט טריילרים לשני סרטי אקשן שלו, בהפרש של שעות ספורות. אחד נוגס בהייפ של השני, לדעתי. בין אולפנים זה הגיוני להתחרות, אבל "בתוך הבית"…?

גאסר

קהל היעד של הקדימונים לא מתעניין ולא אכפת לו באיזה אולפן מדובר. מחלקת שיווק יכולה להריץ יותר מקמפיין אחד במקביל. ובמיוחד ששני הסרטים מיועדים לתאריכים שונים לגמרי, אין כאן שום חפיפה ופגיעה.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?