חדש באידיבי: המדריך להורים

אידיבי מרחיבה את המידע להורים על כותרי קולנוע וטלויזיה: מעתה עבור כל כותר באתר נפתח תת-מדור בשם "המדריך להורים". במדריך להורים של כל כותר תוכלו למצוא מידע שיעזור לכם כהורים וכצופים להחליט האם הסרט או הסדרה ראויה לצפיה של ילדיכם.

מה ניתן למצוא במדריך להורים של כותר:

  1. האם הכותר זמין בדיבוב לעברית? לדוגמה, כדי לדעת האם "קונג פו פנדה" דובב לעברית, קפצו למדריך להורים שלו.
  2. הגבלת הצפיה שקבע משרד המדע, התרבות והספורט של מדינת ישראל. בזכותה של הגברת סוניה דוד-אלמליח, תוכלו מעתה לקבל גם את נימוקי ההגבלה. לדוגמה, כדי לגלות מדוע קיבל הסרט "על העיוורון" שמגיע ביום חמישי לקולנוע בישראל, את הדירוג המחמיר "הוגבל עד גיל 18", קפצו למדריך להורים שלו.
  3. מידע "מודיעיני" של צוות אידיבי על מה מופיע בסרט ועשוי לא להתאים לילדים. כותרים שנסקור ונפרט על התכנים המופיעים בהם, כדי לידע הורים על תכנים מסוימים בכותר שאולי במשרד המדע, התרבות והספורט הבליגו עליהם. לדוגמה, הסרט "רעם טרופי" הותר לכל הגילאים, למרות תכני אלימות קשים ורמיזות לשימוש בסמים. קפצו למדריך להורים שלו כדי לדעת עוד על התכנים בו.
  4. דירוג MPAA אמריקאי (המקביל לדירוג של משרד המדע, התרבות והספורט הישראלי – אלא שבארה"ב אין חיוב על פי חוק להעביר סרט דרכו להבדיל מבארץ).

המדריך להורים קיים כבר בכל הכותרים באתר, ולאט לאט נשתדל להעמיק את המידע הזמין בו גם לסרטים וסדרות ישנים יותר שכבר יצאו מהקרנות בבתי הקולנוע.

עוד חדש באתר הוא תת-המדור "התאריכון" עבור כל כותר, המרכז בו את כל הופעותיו של כותר בקולנוע, בטלויזיה, בבלו-ריי ובדיוידי. בכך נכללים גם הוצאות מחדש, טרום בכורות, ומהדורות דיוידי מיוחדות. משום שני שינוים אלו בעמודי הכותרים מבנה התפריט של כותר השתנה מעט. לתשומת לבכם: הפרטים הכלליים מעתה נמצאים תחת הכותרת "סקירה".

שיוכים: מחוץ לענין
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?