קצרים: קוואנטום של נחמה, ספיידרמן 4, סמואל ל. ג'קסון ועוד

קוואנטום של נחמה"קוואנטום של נחמה" פתח באנגליה ביום שישי עם 4.94 מיליון פאונדים, שזה בערך 30 מיליון ש"ח או 8 מיליון דולרים. מחזיק השיא לרווח ביום שישי בלבד באנגליה היה "הארי פוטר וגביע האש" עם 4 מיליון פאונדים. הסכום הוא אגב כמעט פי 2 מהסכום שגרף "קזינו רויאל", גם הוא בכיכובו של דניאל קרייג, באנגליה ביום שישי הראשון שלו.

—–

המחזאי זוכה פרס הפוליצר, דיויד לינדסי-אבאייר, מיועד לשכתב את התסריט של "ספיידר-מן 4". את הטיוטה הראשונית כתב ג'יימס ונדרבילט ("זודיאק"), ובינתים היחידים שאישרו הופעתם לפרק הרביעי הם סאם ריימי שישוב לאחוז בשרביט הבימוי, וטובי מגוואייר שישוב לירות קורי עכביש.

—–

שני דברים על סמואל ל. ג'קסון: (1) יככב בעיבוד מחדש לסרט קאלט שלמיטב ידיעתנו לא הופץ בישראל. "The Last Dragon", סיפר על אשף אמנויות לחימה שמנסה למצוא עוצמה מיוחדת שתהפוך אותו ללוחם החזק ביותר בעולם. (2) יש שמועות לא מאומתות שג'קסון הצטרף לקאסט של קווינטין טרנטינו ב"ממזרים מבישים" (ש.ל.ר, Inglorious Bastards)

—–

נטלי פורטמןנטלי פורטמן שלנו, תככב בדרמה קומית בשם "אהבה ועוד משימות בלתי אפשריות" על פי רומן באותו השם של ישראלית יורדת אחרת – פרופ' איילת ולדמן. פורטמן תגלם בחורה המבינה כי המפתח לתקינות הנישואין שלה טמון בבן החורג שלה. המלוהקת הקודמת לתפקיד היתה ג'ניפר לופז, אך הזו פרשה רגע לפני הצילומים, שעומדים להתחיל ב-10 בחודש.

—–

השחקן ז'אן רנו ("חיים בזרם") מצטרף לקאסט של הקומדיה Couples Retreat. רנו יגלם תרפיסט על אי מיוחד המושך אליו ארבעה זוגות עם בעיות נישואין. בין השחקנים האחרים אפשר למצוא את וינס ווהן, ג'ון פאבריו, ג'ייסון בייטמן ("הנקוק") וקריסטן בל ("גיבורים", "קח את זה כמו גבר").

—–

ואגב וינס ווהן, הוא גם מיועד לככב בדרמה בבימויו של גאוין או'קונור ("גאווה ותהילה"). בסרט, "סאני ו-68" (ש.ל.ר, Sunny and 68) ווהן מגלם שחקן פוקר שמהמר מעבר ליכולת שלו ומסתבך כהוגן.

—–

דני אלפמן ("הלבוי 2") יעשה את המוסיקה לסרטו המדובר של טים ברטון, "עליסה בארץ הפלאות" (ש.ל.ר, Alice in Wonderland).

שיוכים: חדשות סרטים
דניאל

שנים טובים

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?