"דה ווייס", תוכנית הדגל של זכיינית ערוץ 2, רשת, הצליחה לרשום רייטינג ממוצע של 43.4 אחוזים במוצ"ש, בקרב בתי אב יהודים. רק תוכנית אחת הצליחה לעקוף אותה בשבוע החולף והיא "האח הגדול" של יום ג' (44.2%), ועד כה אף אחד מפרקי "דה ווייס" לא נפל מתחת ל-39 אחוזי רייטינג, כולל הפרק של יום ד' האחרון (39.0%), שגם חיזק את תוכנית המציאות החזקה האחרת של רשת, "המירוץ למיליון", שהגיע ל-35.5%, בקרב בתי אב יהודים.
ברם ההצמדה של "דה ווייס" ו"המירוץ למיליון" ביום ד' נוגדת את חוקי הרשות השניה לטלויזיה ולרדיו, ובשימוע שזו ערכה לרשת – הורתה הרשות לתקן את המצב לכ-5.5 שעות הריאלטי השבועיות שמותרות לזכיינית, ולהוסיף תוכניות מסוגה עילית לכדי לפחות 6 שעות שבועיות. רשת הודיעה כי זו היתה חריגה בגלל דחית "המירוץ למיליון", וכי היא מוסיפה שתי תוכניות ללוח השידורים: הדרמה "הרחובות שלנו" ורצועת הדוקו "הסיפור" בהגשת לינוי בר גפן, שתעסוק החל ב-23 בפברואר, בנושאים חברתיים בוערים על פני 6 סרטים.