הרחבת מסכי הקולנוע בעזריאלי

בקבוצת עזריאלי ויתרו לאחרונה על בית הקולנוע בקניון חולון לטובת סניף של "המשביר לצרכן", אך בקניון הדגל של הקבוצה מתכננים דברים טובים יותר לבית הקולנוע. רשת "גלובוס מקס" (זרוע בתי הקולנוע של "גלובוס גרופ") הודיעה כי ישקיע 1.5 מיליון ש"ח בשדרוג טכנולוגי ועיצובי של בית הקולנוע בקניון עזריאלי, בתל אביב.

בבית הקולנוע גלובוס מקס עזריאלי קיימים 8 אולמות הקרנת סרטים, מתוכם 2 שודרגו בינתים: גודל המסך הוכפל מ-17.28 מ"ר ל-32.68 מ"ר, ומערכת הסאונד נשארה דולבי דיגיטל, אך שודרגה ל-7.1 ערוצים, מה שמעניק הפרדת סאונד טובה יותר ומקורות הצלילים (כאשר מטוס נוחת מצד אחד של המסך לצד השני, לדוגמה) יהיו ברורים יותר וחדים יותר לאוזן. התכנון הוא לשדרג את כל האולמות, אך פרק הזמן לא ידוע.

ובינתים, נטלי וגיא שלנו רק חזרו מחו"ל (ברוכים השבים), וכבר הספיקו לחוות חויות לא נעימות באותו בית קולנוע. הסיטואציה: הקרנת עיתונאים לסרט "הנשים". הבעיה: "רוב הסרט, הסאונד נשמע כאילו הוא מתחת למים", אומר גיא. בשלב מסוים אף הופסקה ההקרנה. יצוין שלא מדובר על אולם שעבר שדרוג.

חוץ משדרוג טכנולוגי, מתוכנן עיצוב מחדש של בית הקולנוע תחת הקונספט "הוליווד בישראל". בין היתר, יוצבו בבית הקולנוע ציורי קיר ותמונות ענק של יוצרי קולנוע בינלאומיים, לצד ספות ושטיחי קיר חדשים.

במאי השנה, גלובוס מקס עזריאלי הפך לקולנוע הראשון בטכנולוגית HD בישראל, והסרט הראשון שהוקרן בו בטכנולוגיה זו היה "איירון מן".

צילום: מאיר בן ארי.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?