"נשואים פלוס" הישראלית – תמונה ראשונה של המשפחה, הכלב והשכנים

העיבוד הישראלי של הסדרה "נשואים פלוס" התחדש בתמונה רשמית ראשונה שמציגה את המשפחה (אברהמי במקום באנדי), הכלב (הלבן!) והשכנים (קלדרון במקום דארסי). המקור האמריקאי עלה לשידור באפריל 1987, ובתחילה לא זכה להתעניינות רבה ואף עמד בפני ביטול. הכל השתנה כאשר אירגונים אמריקאים שביקרו את התכנים בטלויזיה, תקפו את הסדרה ויצרו סביבה באזז ענק (כמו שעשו הארגונים היהודים ל"פסיון של ישו", שהפך לבסוף לאחד משוברי הקופות הגדולים של כל הזמנים בארה"ב) שהוביל אותה לדרך המלך של 11 עונות רצופות.

אל באנדי (אד או'ניל) עבר מאז ל"משפחה מודרנית" וקלי (כריסטינה אפלגייט) עברה לכמה סדרות קומיות חביבות ופחות מצליחות (ופחות מוצלחות) בהרבה משל אביה בסדרה; אבל בגרסה הישראלית ליאור אשכנזי יטול על עצמו את התפקיד רם המעלה של אב המשפחה הלא-שגרתית (במקור היה אמור צחי גראד לקחת את התפקיד). שימו לב שבתמונה הוא בתנוחת היד המקובלת. דורית בר-אור ("אצבע אלוהים", "שמש") תגלם את האישה, נועה וולמן ("המשרד") ואלון סנדלר ("אליפים") יגלמו את הילדים, ושלומי קוריאט ("הבורר") ותמר קינן ("החברים של נאור") את השכנים. "נשואים פלוס" הישראלית צולמה גם היא באולפן עם 3 מצלמות, והיא תעלה לשידור בזכיינית ערוץ 2 קשת, ב-7 במאי הקרוב, ותשודר יומיים ברציפות: שני ושלישי ב-22:40 (רמז ל'פורענות' שצפויה לנו גם בגרסה המקומית?). תהנו:

"נשואים פלוס". משמאל למטה: נועה וולמן, דורית בר-אור, ליאור אשכנזי, אלון סנדלר, שלומי קוריאט ותמר קינן. צילום: רועי ברקוביץ'.

"נשואים פלוס". משמאל למטה: נועה וולמן, דורית בר-אור, ליאור אשכנזי, אלון סנדלר, שלומי קוריאט ותמר קינן. צילום: רועי ברקוביץ'.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?