ירון ברובינסקי יחליף את גיא זוארץ העורק ב"הישרדות"?

"לעוף על המיליון". ירון ברובינסקי.

ירון ברובינסקי.

אנחנו לא נוהגים באידיבי לדווח על ריאליטי, אבל הסיטואציה שיצר גיא זוארץ מביאה את המינוח 'צחוק מהעבודה' לרמה חדשה: מנחה תוכנית הדגל "הישרדות" של ערוץ 10, החליט לנסות אפיקים חדשים והתחייב להנחות גם את תוכנית הדגל "רוקדים עם כוכבים" של המתחרה מערוץ 2, 'רשת'. צחוק הגורל, רשת מיקמה את תוכנית המציאות שלה כנגד תוכנית המציאות של ערוץ 10, וכך יצא שזוארץ תוקף את הצופים בשני הערוצים המסחריים המובילים בישראל.

ערוץ 10 מן הסתם לא צחק, ומחפש כעת להחליף את זוארץ לעונה הבאה של "הישרדות". המועמד המוביל כרגע של החברה המפיקה אבוט-המאירי להנחיית העונה השביעית של "הישרדות" הוא ירון ברובינסקי ("לעוף על המיליון"). עבור זוארץ, אין למיטב ידיעתנו חוזה התקשרות נוסף עם רשת, אך סביר שהבדיחה על חשבונו נוצרה בלי כוונתו – והוא בסך הכל ניסה להגן על הכנסתו כאשר העתיד של ערוץ 10 הוטל בספק עם הסערה הרגולטורית סביב החזרי החובות שלו.

ערוץ 10 לוקח את "הישרדות" שלו ברצינות מאד. העונה החדשה שהושקה באמצע השבוע שעבר (עונת VIP, הכוללת שחקנים ושאר מפורסמים), זכתה לנתוני רייטינג של 24.6 אחוזים במשקי הבית היהודים, לעומת 22.3 אחוזים למתחרה "רוקדים". פרק בעונה הנוכחית עולה כ-750 אלף דולרים, על פי הערכות, וההפקה תנסה לרכב על ההצלחה הפוטנציאלית של עונה זו, כדי לחסוך עלויות בעונה הבאה, וצילומיה יחזרו לפיליפינים (שם צולמה העונה השלישית).

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?