תמונות מהפרימיירה לסרט "הסיפור של יוסי"

"הסיפור של יוסי". משמאל לימין: עוז זהבי, אוהד קנולר, אורלי זילברשץ, איתן פוקס, גילי דסיאנו ביטון, איתי סגל. צילום: רפי דלויה.

"הסיפור של יוסי". משמאל לימין: עוז זהבי, אוהד קנולר, אורלי זילברשץ, איתן פוקס, גילי דסיאנו ביטון, איתי סגל. צילום: רפי דלויה.

הפרימיירה של הסרט הישראלי "הסיפור של יוסי" לבית איתן פוקס, קיבצה אליה כמות מפורסמים מכובדת במיוחד. מעבר לכוכבי הסרט אוהד קנולרעוז זהביאולה שור סלקטראורלי זילברשץ וגילי דסיאנו ביטון, הגיעו גם החברים ריטהעברי לידרמרגלית צנעני, אנחל בונניעמוס תמם, יעל בר זוהראסי עזרירון ברובינסקיג'ייסון דנינו הולטיעל פוליאקובמורן אייזנשטיין, ואחרים.

"הסיפור של יוסי" ממשיך את "יוסי וג'אגר" של פוקס מ-2002, ועל כן כדאי לצפות בו לפני קריאת התקציר. העלילה מספרת על יוסי (אוהד קנולר) לאחר מותו של ג'אגר: הוא כעת רופא מוערך ומסור המתמחה במחלקה קרדיולוגית בבית חולים גדול במרכז הארץ, ונאלץ לבחון מחדש את חייו בעקבות פגישה מקרית עם אימו של ג'אגר. הוא בוחן את מערכות היחסים סביבו, בינהן יחסים עם אחות המאוהבת בו, רופא המתגרש מאישתו ומבקש לסחוף את יוסי לתוך חייו הסוערים, וקצין צעיר (עוז זהבי, "עספור") שבו נתקל יוסי בחופשה באילת.

"הסיפור של יוסי". עברי לידר, ריטה. צילום: רפי דלויה.

"הסיפור של יוסי". עברי לידר עם ריטה. צילום: רפי דלויה.

"הסיפור של יוסי". משה אדרי, גל אוחובסקי, פנינה אדרי. צילום: רפי דלויה.

"הסיפור של יוסי". גל אוחובסקי עם הזוג משה ופנינה אדרי. צילום: רפי דלויה.

"הסיפור של יוסי". . צילום: רפי דלויה.

"הסיפור של יוסי". צילום: רפי דלויה.

"הסיפור של יוסי". אוהד קנולר, עוז זהבי. צילום: רפי דלויה.

"הסיפור של יוסי". הכוכבים אוהד קנולר (מימין) ועוז זהבי. צילום: רפי דלויה.

לתמונות נוספות מתוך הפרימיירה של "הסיפור של יוסי" לחצו כאן

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?