נרכש מרכז השידור של אולפני מימד לטלויזיה בידי סאטלינק

דוד הוכנר.

דוד הוכנר.

חברת סאטלינק מקבוצת יורוקום, רכשה את מרכז השידור (Playout center) של אולפני מימד לשידורי טלויזיה. סכום הרכישה לא פורט, ובחברה מבטיחים כי מרכז השידור יעבור שדרוג טכנולוגי מקיף על מנת להתאימו ללקוחות הברודקאסט הגדולים בישראל ובעולם.

סאטלינק הוקמה ב-1994 על ידי יורוקום שבבעלות שאול אלוביץ' (בעל השליטה בבזק), צבי גולוד וחברת גילטק. היא הצטרפה לקבוצת יורוקום לפני כ-6 שנים, ועיקר עיסוקיה הם הפקות, אספקת ניידות שידור HD, העברת שידורי חדשות עבור סוכנויות הידיעות וערוצי הטלוויזיה הזרים הפועלים בישראל, שירותי קשבות והפצת ערוצים ישראליים לעולם. בין הערוצים שהחברה מפיצה ניתן למצוא את ערוצי דיסני, ערוץ הספורט, ESPN ועוד. כמו כן, את אולימפיאדת לונדון 2012 היא תעביר בפורמט HD על גבי לוינים מאירופה – דרך ישראל – לאסיה, באמצעות סיבים אופטיים.

מנכ"ל סאטלינק, דוד הוכנר, מסר: "שיתוף הפעולה עם אולפני מימד החל לפני מספר שנים כצעד אסטרטגי על מנת לספק פתרונות כוללים של תמסורת וניהול תוכן לשוק הבינלאומי. רכישת מרכז השידור מאולפני מימד משלים את סל שרותי ההפצה, תמסורת, ניהול תוכן והפקות שסאטלינק מספקת ללקוחותיה ומהווה פתרון One Stop Shop ללקוחות הברודקאסט בארץ ובעולם." מנגד, יתכן שהרכישה פשוט קשורה לקשיים שהאולפנים נקלעו אליהם משהיקף הפקות המקור ירד בשנה האחרונה.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?