תמונות מבונד 22; הסיוט מאלם חוזר; סוני מנצחת

למרות שעדין נערת הבונד הרשמית לא נחשפה ובינתים יש רק שמועות, אך הנה תמונה ראשונה מהסרט "בונד 22" בכיכובם של דניאל קרייג בתור הסוכן 007 וג'ודי דנץ', כרגיל בתור אם:

בונד 22

—–

אולפני New Line Cinema מתכננים להביא לכם שוב את "סיוט ברחוב אלם". אתם יודעים, פרדי קרוגר. טוב, האמת שכנראה כבר שמעתם לפני שנתיים את החדשות האלו, אבל השמועות שנפוצו מאז על סרט "של-הלפני" (פריקוול), נגוזו, ובינתים אין חדשות אמיתיות. אז בתכל'ס מה יש? דחיה על סרט המשך ל"פרדי נגד ג'ייסון". נו, זה גם חדשות.

—–

האחים וורנר הם כמעט האחרונים ברשימת האולפנים הגדולים שעדין לא הצטרפו לפורמט הדיוידי המתקדם יותר, בלו-ריי (Blu-Ray) של סוני. טוב, זה כבר לא נכון, כי גם הם הודיעו ממש בימים האחרונים שהם מצטרפים לשורת הכחולים – דיסני, פוקס, ניו ליין וכמובן סוני. בצד השני של הזירה נותרו עם ה-HD DVD, הפורמט המתחרה, רק אולפני יוניברסל ואולפני פאראמאונט. לדעתי הצעד נעשה בהתחשב בעובדה שנתוני המכירה של בלו-ריי בארה"ב הם כמעט 2 ל-1 לטובת בלו-ריי.

—–

הספוק המקורי, לאונרד נימוי, גילה לעולם שבסרט ה"מסע בין כוכבים" הבא יהיו יותר מספוק אחד. ליתר דיוק, יהיו שלושה. הסרט מבוים בידי ג'יי ג'יי אברמס ששמו מתהלך לפניו היום בעיקר בזכות "קלוברפילד" ובעבר בעיקר בזכות "אבודים".

שיוכים: חדשות סרטים

[…] לא מזמן פרסמנו הודעה על סרט פרדי קרוגר חדש שמתכננים לכם, אבל מסתבר שהסרט הזה הוא כנראה חידוש עכשיו. משתפים ונהנים: These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages. […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?