פרויקט "מים" הישראלי לפסטיבל ונציה 2012

"טיפות". מיקי לאון (מימין) עם ידידיה ויטל.

"טיפות", מתוך פרויקט "מים". בתמונה: מיקי לאון (מימין) עם ידידיה ויטל.

פרויקט "מים" הישראלי של החוג לקולנוע ולטלויזיה באוניברסיטת תל אביב, יפתח את שבוע המבקרים של פסטיבל הסרטים ונציה 2012 (ה-27 במספר). מדובר בפרויקט המשך ל"קפה – בין מציאות לדמיון", והוא מורכב מ-7 סרטים קצרים של קולנוענים ישראלים ופלשתינים ששמו במרכזם את המים.

חמשת הסרטים העלילתיים הישראלים בפרויקט הם: "מי מנוחות" של ניר סער (13 דקות), "רז וראג'ה" של יונה רוזנקיאר (17 דק'), "טיפות עיניים" של מוחמד בכרי (23 דק'), "טיפות" של פיני טבגר (12 דק') ו"מעכשיו ועד עולם" של טל הרינג (18 דק'). שני הסרטים התיעודיים הפלשתינים הם: "מוכר המים" של מוחמד פואד (16 דק') ו"הבריכה של כרים" של אחמד ברגותי (15 דק').

את הפרויקט מנהלת אמנותית יעל פרלוב, ומפיקים מאיה דה פריס וקובי מזרחי בתמיכת אוניברסיטת תל אביב, קרן רבינוביץ', השגרירות האמריקאית בתל אביב וקרן גשר. "אני שמחה שהצלחנו להראות שאף שהיחסים בין ישראל לפלסטינים מוקפאים, ולמרות שאלו שתי אוכלוסיות שבקושי מכירות אחד את השניה, ישראלים ופלסטינים עדין יכולים לעבוד יחד. עשינו צעד אחד קטן, אבל מלא תקווה, קדימה."

Avi Mayer

אבנר

כל הכבוד.
אני עוקב בציפייה ובהתרגשות אחר הסרטים שלך.

א.

Avi Mayer

אבנר

כל הכבוד.
אני עוקב בציפייה ובהתרגשות אחר הסרטים שלך.

א.

[…] לאבי" של עמוס גיתאי, "מנתק המים" של עידן הובל ופרויקט "מים" של אוניברסיטת תל אביב. var addedComment = function(response) { //console.log('fbComments: Caught added comment'); […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?